Gjest HunterLady Skrevet 22. mars 2011 #61 Skrevet 22. mars 2011 Hvordan er menn annerledes? Jeg er litt lei av at kvinner skal fremstille menn som noen hodeløse sex-roboter, hvor det bare er å trykke på riktig knapp, så kommer de. Jeg har faktisk aldri møtt noen mann som er så mekanisk, de fleste blir akkurat like stressa og utafor av negative tanker når det kommer til sex som det kvinner kan bli. Dersom det skulle være slik at kvinner i snitt har bedre orgasmer tror jeg det kommer av at vi lærer sørgelig lite om å tilfredsstille mannen, annet enn ved å være tilgjengelige for han. Og så lenge både kvinner og menn tror at den eneste måten en mann kan komme på er en 2 sekunders sprut blir jo resultatet ganske stusselig. IKKE ALLE MENN ER "ROBOTER" OG IKKE ALLE KVINNER ER STRESSFULLE TAKRAS! Jeg har ikke noen linker akkurat nå som jeg gidder å lete fram, men det er lett som bare det å finne. Det er forsket på kvinners og menns psyke i lang tid, og det er slik at kvinnere lettere lar seg stresse enn menn (nok en gang fra et generelt perspektiv). Det er også gjort undersøkelser som viser at når man er sliten og stressa, så hjelper sex ved at mannen kobler av, mens for kvinnen blir det sett på som et ork. Når det er sakt, så vil jeg også få understreke at det finnes ingen tvil om at både mannlige og kvinnelige orgasmer er av den veldig gode sorten!
Jalp Skrevet 23. mars 2011 #62 Skrevet 23. mars 2011 Jeg prøver ikke å nedvurdere deres nytelse. Beklager om det virker sånn, men når jeg får mange som hakker på meg, så må jeg jo svare tilbake! Er sånn jeg er (dessverre) ! Jeg har aldri nektet å akseptere at alle er forskjellige. Jeg ville bare fram til at klimaksene hos menn og kvinner kan være svært forskjellig. Er vel ikke noe galt i det? Når kvinner sier at de får bedre og sterkere orgasmer enn menn, så sier de samtidig at menns seksualitet er mindreverdig i forhold til kvinners. Å si at menn kan ha annerledes orgasmer enn kvinner er verken omstridt eller problematisk. Det er antakeligvis også sant.
Gjest Katten. Skrevet 23. mars 2011 #63 Skrevet 23. mars 2011 Når kvinner sier at de får bedre og sterkere orgasmer enn menn, så sier de samtidig at menns seksualitet er mindreverdig i forhold til kvinners. Asiatere er mindre en vestlige. Afrikanere løper raskere enn vestlig. Bare for at ikke alt er likt, betyr ikke at det ikke er likeverdig.
Gjest HunterLady Skrevet 24. mars 2011 #64 Skrevet 24. mars 2011 Asiatere er mindre en vestlige. Afrikanere løper raskere enn vestlig. Bare for at ikke alt er likt, betyr ikke at det ikke er likeverdig. Herlig! Du får sakt det som jeg ikke er smart nok til å tenke på!
Gjest Katten. Skrevet 24. mars 2011 #65 Skrevet 24. mars 2011 Herlig! Du får sakt det som jeg ikke er smart nok til å tenke på! Jeg har egentlig en teori om at jeg er smart, jeg bare motbeviser den gang på gang! :D
Gjest Gorgonzola Skrevet 24. mars 2011 #66 Skrevet 24. mars 2011 For en DonaldDuck-diskusjon! Jeg aner ikke om kvinner har bedre orgasmer enn meg, dessuten driter jeg i det. Det jeg derimot ikke driter i er om både hun og jeg får orgasme®. Mine er så bra som jeg ønsker det og jeg er strålende fornøyd. Om dama mi er strålende fornøyd med sine så er vi happy gitar her i gården. At hun får (mange) flere enn meg kan jeg ikke gjøre noe med - skjønt jeg kan vel strengt tatt det, hvis jeg vil . Poenget er at vi er ulikt skrudd sammen, basert på våre kjønn. Sånn er det bare og i stedet for å skule til den andre (det andre kjønnet) og lage en hvem-er-best greie på det så er det mer konstruktivt å utvikle seg selv, sine opplevelser og ønsker - og da helst sammen med den man er glad i og har deilig sex med. Mener nå jeg. 1
Gjest MikeWaters Skrevet 24. mars 2011 #67 Skrevet 24. mars 2011 (endret) Asiatere er mindre en vestlige. Afrikanere løper raskere enn vestlig. Bare for at ikke alt er likt, betyr ikke at det ikke er likeverdig. Nå er det en vesentlig forskjell på annerledes og bedre. Jeg er av den oppfatning at undersøkelser som forsøker å kartlegge hvilket kjønn eller hvilken etnisitet som har best medfødte fysiske og/eller psykiske attributter hører hjemme i dass. At vi mennesker er forskjellige trenger man vel ikke så mange hjerneceller til for å forstå. Endret 24. mars 2011 av MikeWaters 1
Gjest KateW Skrevet 24. mars 2011 #68 Skrevet 24. mars 2011 Huh? Hvordan kan jeg vite om en mann får bedre eller dårligere orgasme enn meg? Jeg er jo ikke mann! Jeg får fantastiske orgasmer, jeg kan glemme eget navn, svime av, gå i bro og generelt miste helt oversikten, men jeg kan jo ikke si om disse er bedre eller dårligere enn andre folks orgasmer... 1
I Grosny Skrevet 24. mars 2011 #69 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har lest at kvinner har mye sterkere orgasmer enn menn. Tror dere dette riktig? Vi kan jo kommer mer enn menn. Jeg tror rekorden er 138 ganger på en time. Irrelevant. Jeg blir lykkelig så det holder. Om dama blir enda lykkeligere, så er jo det bare positivt.
Jalp Skrevet 24. mars 2011 #70 Skrevet 24. mars 2011 Asiatere er mindre en vestlige. Afrikanere løper raskere enn vestlig. Bare for at ikke alt er likt, betyr ikke at det ikke er likeverdig. Men når man sier at noe er bedre, så mener man bedre sammenlignet med noe annet. Og i denne sammenhengen er altså påstanden at kvinners orgasmer er bedre. Enn hva da? Jo, menns orgasmer. Det er som å påstå at rødt rent objektivt er bedre enn blått. Akkurat like dustete.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 24. mars 2011 #71 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har lest at kvinner har mye sterkere orgasmer enn menn. Tror dere dette riktig? Vi kan jo kommer mer enn menn. Jeg tror rekorden er 138 ganger på en time. Men hvordan kan man vite hvem som føler det sterkest egentlig? Jeg mener ingen vet hvordan den andre kjenner det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå