Gjest Long John Skrevet 21. mars 2011 #21 Skrevet 21. mars 2011 Damer jeg har vert villig til å ligge med har i alle fall hatt veldig bra orgasmer. Mye bedre enn mine egne!
Gjest Chrizzy Skrevet 21. mars 2011 #22 Skrevet 21. mars 2011 Damer jeg har vert villig til å ligge med har i alle fall hatt veldig bra orgasmer. Mye bedre enn mine egne! Hvordan kan du være så sikker på det? De du har vært villig til å ligge med
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2011 #23 Skrevet 21. mars 2011 Klitoris er den delen av kvinnens kropp som er forsynt med flest nerver, faktisk godt over 8000, og det er mer enn dobbelt så mange som finnes i hele mannens penis. Og hvor har du hentet dette fra da, nok en feministisk sexekspert vil jeg tro? Og så er det vel ikke så enkelt at antall nerver = mer nytelse. Det er forskjell på nervene også, erogene soner osv. Det at det er kvinnene som får mest nytelse av seksuell stimulering gjenspeiler ikke akkurat den hverdagslige virkeligheten heller, sånn som dere stadig klager over å ikke klare å oppnå orgasme. Noen opplever det aldri i løpet av hele sitt liv. Man hører så godt som aldri om menn som sliter med det samme. 2
K.A. Skrevet 22. mars 2011 #24 Skrevet 22. mars 2011 Og hvor har du hentet dette fra da, nok en feministisk sexekspert vil jeg tro? Og så er det vel ikke så enkelt at antall nerver = mer nytelse. Det er forskjell på nervene også, erogene soner osv. Det at det er kvinnene som får mest nytelse av seksuell stimulering gjenspeiler ikke akkurat den hverdagslige virkeligheten heller, sånn som dere stadig klager over å ikke klare å oppnå orgasme. Noen opplever det aldri i løpet av hele sitt liv. Man hører så godt som aldri om menn som sliter med det samme. Jeg er også veldig interessert i å vite hvilke kilder som påstår klitoris har mer enn dobbelt så mange nerveender som hele penis. Så vidt jeg har klart å finne ut er det ingen bevis for at klitoris har 8000 nerveender (enkelte nettsider hevder over 20 000), og etter det jeg finner ut har klitoris og glans omtrent samme mengde nerver. Det finnes også forskjellige typer nerver, og forhuden har visstnok flere nerveender enn selve glansen, men følsom på forskjellig måte. De tallene jeg har funnet på nerveender i forhuden alene sier også i overkant av 20 000, men også dette gjenstår å bevise. 1
Stefan Skrevet 22. mars 2011 #25 Skrevet 22. mars 2011 Dette blir vel like ufruktbart å diskutere som det at enkelte mener at kvinner tåler mer smerte enn menn. Eller omvendt. Hvordan skal man måle dette? Det er jo stor forskjell innenfor kjønnene også.
Gjest HunterLady Skrevet 22. mars 2011 #26 Skrevet 22. mars 2011 Og hvor har du hentet dette fra da, nok en feministisk sexekspert vil jeg tro? Og så er det vel ikke så enkelt at antall nerver = mer nytelse. Det er forskjell på nervene også, erogene soner osv. Det at det er kvinnene som får mest nytelse av seksuell stimulering gjenspeiler ikke akkurat den hverdagslige virkeligheten heller, sånn som dere stadig klager over å ikke klare å oppnå orgasme. Noen opplever det aldri i løpet av hele sitt liv. Man hører så godt som aldri om menn som sliter med det samme. Wikipedia seff! :gjeiper: Men kan sjekke anatomibøkene mine også om du vil. Jeg har klisterhjerne og husker at vi lærte på skolen at klitoris innehar ca 9000 nerver, mens penis ca 6000. Men denne debatten er dødfødt. Jeg tror kvinner generelt sett har kraftigere orgasmer enn menn, og det vil aldri endre seg.
Gjest Passing by Skrevet 22. mars 2011 #27 Skrevet 22. mars 2011 Dette blir vel like ufruktbart å diskutere som det at enkelte mener at kvinner tåler mer smerte enn menn. Eller omvendt. Hvordan skal man måle dette? Det er jo stor forskjell innenfor kjønnene også. Jeg vet ikke hvem som har best orgasmer, men skulle gjerne vært mann og få sjekket ut den mannlige orgasmen for å kunne sammenligne. Men så lenge det ikke er mulig så nyter jeg de orgasmene jeg får og de er pretty good. 1
Gjest HunterLady Skrevet 22. mars 2011 #28 Skrevet 22. mars 2011 "Tusenvis av nervetråder Klitoris er faktisk like stor som en gjennomsnittlig penis. I tillegg er klitoris sentrum for en hel mengde nervetråder, 6 000 til 8 000, noe som er langt flere enn som finnes i mannens penis." Min lenke Nå har jeg lest mange artikler, og samtlige seriøse sier at det kvinnelige kjønnsorgan inneholder mer nerver enn det mannlige.
Stefan Skrevet 22. mars 2011 #29 Skrevet 22. mars 2011 "Tusenvis av nervetråder Klitoris er faktisk like stor som en gjennomsnittlig penis. I tillegg er klitoris sentrum for en hel mengde nervetråder, 6 000 til 8 000, noe som er langt flere enn som finnes i mannens penis." Min lenke Nå har jeg lest mange artikler, og samtlige seriøse sier at det kvinnelige kjønnsorgan inneholder mer nerver enn det mannlige. Og hvem påstår at antall nerver definerer hvor sterk orgasmen er?
Stefan Skrevet 22. mars 2011 #30 Skrevet 22. mars 2011 Jeg vet ikke hvem som har best orgasmer, men skulle gjerne vært mann og få sjekket ut den mannlige orgasmen for å kunne sammenligne. Men så lenge det ikke er mulig så nyter jeg de orgasmene jeg får og de er pretty good. Skriver under på den. Skulle gjerne vært kvinne for en dag.
Gjest HunterLady Skrevet 22. mars 2011 #31 Skrevet 22. mars 2011 Og hvem påstår at antall nerver definerer hvor sterk orgasmen er? Ingen som påstår nøyaktig det, men det er ganske logisk i mitt hode. Men selvfølgelig, alle liker jo ikke at det er sensitivt der nede. Finnes jo de som ikke liker orgasmer engang. Alle er forskjellig og opplever nytelse eller smerte forskjellig. Men sånn ut fra logisk sans, så kan det virke som kvinner har mer intens og lengre orgasme enn menn, generelt. Du kan jo tenke tilbake på dine sexpartnere og resummere orgasmene i forhold til dine. Min type har hatt noen ganske heftige og lange orgasmer, kanskje lengre enn mine, men dette er ikke ofte. Som oftest går det fort og deilig!
Gjest MikeWaters Skrevet 22. mars 2011 #32 Skrevet 22. mars 2011 Men denne debatten er dødfødt. Jeg tror kvinner generelt sett har kraftigere orgasmer enn menn, og det vil aldri endre seg. Alle debatter hvor en av partene har låst seg er i utgangspunktet dødfødt ja
Gjest MikeWaters Skrevet 22. mars 2011 #33 Skrevet 22. mars 2011 (endret) Ingen som påstår nøyaktig det, men det er ganske logisk i mitt hode. Men selvfølgelig, alle liker jo ikke at det er sensitivt der nede. Finnes jo de som ikke liker orgasmer engang. Alle er forskjellig og opplever nytelse eller smerte forskjellig. Men sånn ut fra logisk sans, så kan det virke som kvinner har mer intens og lengre orgasme enn menn, generelt. Du kan jo tenke tilbake på dine sexpartnere og resummere orgasmene i forhold til dine. Min type har hatt noen ganske heftige og lange orgasmer, kanskje lengre enn mine, men dette er ikke ofte. Som oftest går det fort og deilig! Orgasmer føles forskjellig fra mennesker til mennesker, tilogmed fra gang til gang. Det er ingen logikk i dine argumenter utover det at du tror at antall nerver i en gitt kroppsdel definer hvor kraftig følelsen manifisterer seg. Og hvorfor tror du at det bare er underlivet som jobber når du opplever orgasme, jeg kjenner det i hele kroppen jeg At det kan virke slik på deg dog, er en annen sak og det er det selvsagt vanskelig å argumenterer mot. Opinions are like assholes, everybodys got one....etc... Endret 22. mars 2011 av MikeWaters 1
Gjest MikeWaters Skrevet 22. mars 2011 #34 Skrevet 22. mars 2011 Skulle gjerne vært kvinne for en dag. Det kan da ordnes
Stefan Skrevet 22. mars 2011 #35 Skrevet 22. mars 2011 Det kan da ordnes Burde jeg være engstelig nå, eller?
K.A. Skrevet 22. mars 2011 #36 Skrevet 22. mars 2011 "Tusenvis av nervetråder Klitoris er faktisk like stor som en gjennomsnittlig penis. I tillegg er klitoris sentrum for en hel mengde nervetråder, 6 000 til 8 000, noe som er langt flere enn som finnes i mannens penis." Min lenke Stemmer ikke. Riktignok er mesteparten av klitoris i, og ikke utenfor kroppen, men det samme gjelder penis. Og at det ikke finnes like mange nervetråder i mannens penis er ihvertfall feil. Et av de oftest brukte argumenter mot omskjæring av guttebarn, og som har fått lov å stå ubestridt, er at forhuden alene har flere nervetråder enn klitoris. Det som i stedet påpekes er at disse ikke er av samme type som i glans og klitoris. Nå har jeg lest mange artikler, og samtlige seriøse sier at det kvinnelige kjønnsorgan inneholder mer nerver enn det mannlige. Da har vi nok lest forskjellige artikler, du
K.A. Skrevet 22. mars 2011 #37 Skrevet 22. mars 2011 Og hvem påstår at antall nerver definerer hvor sterk orgasmen er? Det tror jeg nok er to forskjellige ting. Som tidligere nevnt er det adskillig flere kvinner som sliter med orgasme enn menn. Og mange får bare til svake orgasmer, alle nervene til tross. Nervene bidrar til fysisk stimuli, men orgasmen er mer sammensatt.
Gjest HunterLady Skrevet 22. mars 2011 #38 Skrevet 22. mars 2011 Det tror jeg nok er to forskjellige ting. Som tidligere nevnt er det adskillig flere kvinner som sliter med orgasme enn menn. Og mange får bare til svake orgasmer, alle nervene til tross. Nervene bidrar til fysisk stimuli, men orgasmen er mer sammensatt. Kvinner er vel også viden kjent for å ikke å klare å slappe av på samme måte som mannen under sex. Menn reagerer på fysisk stimuli på en helt annen måte enn kvinner. Jeg kan gni klitoris så mye jeg vil, men hvis tankene er på feil plass så kan jeg gni den av før jeg oppnår noen nytelse. Klarer jeg derimot å fokusere på de riktige tankene, så kan jeg komme iløpet av minuttet.
Gjest HunterLady Skrevet 22. mars 2011 #39 Skrevet 22. mars 2011 Alle debatter hvor en av partene har låst seg er i utgangspunktet dødfødt ja Jeg har ikke låst meg, selv om jeg tror noe. Det er det jeg tror, og det skal mye til for at jeg endrer mening. Er interessant å høre mennene her inne med sine meninger og teorier, men synes dere virker mye mer bastant enn meg. "Ikke tale om at kvinner skal få ha de beste orgasmene. All forskning er løgn, siden det kommer fra kvinner!"
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2011 #40 Skrevet 22. mars 2011 Wikipedia seff! :gjeiper: Men kan sjekke anatomibøkene mine også om du vil. Jeg har klisterhjerne og husker at vi lærte på skolen at klitoris innehar ca 9000 nerver, mens penis ca 6000. Men denne debatten er dødfødt. Jeg tror kvinner generelt sett har kraftigere orgasmer enn menn, og det vil aldri endre seg. Jeg tar gjerne en wikipedia artikkel over Kjersti Sexologs artikkel i møbel&sexukebladet.no, eller klisterhjernen din. Har du link? Jeg driter forsåvidt i hva du tror på også, så det kan du gjerne få holde for deg selv for min del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå