Gjest Eugene Onegin Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Ingen av dere har vært i mitt nærver. Tenk på den lykke dere aldri vil oppleve siden dere aldri vil være i samme rom som meg. Bare de som har vært i samme rom som meg og følt mitt nærver kan være lykkelige. 1
Djungelvrål Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 javel..................hvis du sier det så.................
Gjest Eugene Onegin Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Alt jeg sier er sannhet. Lykken kan bare nås om man er i mitt nærver
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Ingen av dere har vært i mitt nærver. Tenk på den lykke dere aldri vil oppleve siden dere aldri vil være i samme rom som meg. Bare de som har vært i samme rom som meg og følt mitt nærver kan være lykkelige. Hilsen en ulykkelig leser
Gjest Lacus Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Umm... Ok da, hvis du sier det så. Du kan sikkert tjene gode penger på det
Gjest Eurodice Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Ingen av dere har vært i mitt nærver. Tenk på den lykke dere aldri vil oppleve siden dere aldri vil være i samme rom som meg. Bare de som har vært i samme rom som meg og følt mitt nærver kan være lykkelige. Kan du være min skytsengel?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 hahahaha snakker vi psykiske problemer her:)
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Korleis veit du at eg ikkje har vore i samme rom som deg? Korleis veit du at eg ikkje kjem til å vere i samme rom som deg? Kanskje er eg mor di? 6
Gjest sue84 Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Just because you're not paranoid doesn't mean they aren't out to get you. siden dette er sitatet ditt så trenger du kansje ikke flere i ditt nærver da? (btw, stjal sitatet ditt og tok den på fb statusen min.. thank you )
Chiyo Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 Ingen av dere har vært i mitt nærver. Tenk på den lykke dere aldri vil oppleve siden dere aldri vil være i samme rom som meg. Bare de som har vært i samme rom som meg og følt mitt nærver kan være lykkelige. Haha! Think again my friend. Det er deg det er synd på fordi DU vil aldri være i samme rom som MEG. 1
The Kitten Skrevet 21. mars 2011 #11 Skrevet 21. mars 2011 Haha! Think again my friend. Det er deg det er synd på fordi DU vil aldri være i samme rom som MEG. Tenk om dere egentlig er bestevenner. 1
Gjest Eugene Onegin Skrevet 21. mars 2011 #12 Skrevet 21. mars 2011 Korleis veit du at eg ikkje har vore i samme rom som deg? Korleis veit du at eg ikkje kjem til å vere i samme rom som deg? Kanskje er eg mor di? Vel du har rett kanskje du har vært i samme rom som meg kanskje du har vært så heldig. Og kanskje du vil være så heldig en gang og være i samme rom som meg. Men en ting vet jeg du er ikke mora mi siden hun vet ikke hvordan en data fungerer.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 21. mars 2011 #13 Skrevet 21. mars 2011 Just because you're not paranoid doesn't mean they aren't out to get you. siden dette er sitatet ditt så trenger du kansje ikke flere i ditt nærver da? Det har du egentlig rett i jeg trenger ikke flere i mitt nærver en de som er nå. Tross alt det er ikke bra og gjøre for mange mennesker lykkelige (btw, stjal sitatet ditt og tok den på fb statusen min.. thank you ) Du er anmeldt til politiet.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 21. mars 2011 #14 Skrevet 21. mars 2011 Haha! Think again my friend. Det er deg det er synd på fordi DU vil aldri være i samme rom som MEG. Jeg er i samme rom som deg nå....Kjenner du ikke handen min på din venstre skulder....
Wombat Skrevet 21. mars 2011 #15 Skrevet 21. mars 2011 Jeg er så frarøvet nærværet av Eugene Onegin at jeg tror jeg skal finne meg en rabiesinfisert grevling og skade meg litt. Må jeg vifte med ironiflagget eller kommer moderator å sletter dette?
Chiyo Skrevet 21. mars 2011 #16 Skrevet 21. mars 2011 Jeg er i samme rom som deg nå....Kjenner du ikke handen min på din venstre skulder.... Jo... og må innrømme at kiler i magen av å være i dit nærvær.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 21. mars 2011 #17 Skrevet 21. mars 2011 Jo... og må innrømme at kiler i magen av å være i dit nærvær. Det er den sanne lykke som strømmer igjennom kroppen din
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #18 Skrevet 21. mars 2011 Ingen av dere har vært i mitt nærver. Tenk på den lykke dere aldri vil oppleve siden dere aldri vil være i samme rom som meg. Bare de som har vært i samme rom som meg og følt mitt nærver kan være lykkelige. Nå kan ikke du måle din lykke med min...den er bare fantastisk for meg
Gjest Eugene Onegin Skrevet 21. mars 2011 #19 Skrevet 21. mars 2011 Nå kan ikke du måle din lykke med min...den er bare fantastisk for meg Du bare tror du er lykkelig vokn opp fra illusjonen. Og innse at lykkelig kan du bare bli om du har vært i samme rom som meg.
Gjest BabyBlue Skrevet 21. mars 2011 #20 Skrevet 21. mars 2011 Folk med narsisistiske tendenser er koselige da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå