Gå til innhold

Erfaringer med www.buyweddingdressgown.com?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller bestilt fra en annen nettbutikk der jeg vet de er flinke! F.eks Landybridal.com eller jkdress.com, de syr hvilken som helst kjole for deg, bare til å sende inn bilde av kjolen :) Jeg bestilte en kjole fra en annen nettbutikk jeg kom over, og kjolen ble IKKE fin! Den var ikke sydd ordentlig oppe, den var ikke sydd jevnt eller noenting! I tillegg så stod det på siden deres at leveringstiden var 28-35 dager, og når jeg kontaktet dem etter ca 40 dager så var ikke kjolen ferdig engang! Jeg måtte mase og mase for at kjolen skulle bli ferdig, og på mail så svarte de hele tiden at kjolen skulle bli ferdig iløpet av uken, i morgen osv... Det tok over 3 mnd før jeg fikk kjolen min! Og da var den ikke fin engang!

Jeg skal bestille meg ny kjole på landybridal nå, har hørt masse bra om dem :) Og der kan du også se bilder av noen av kjolene de har sydd :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke finner rewievs av siden så er det nok en grunn til det!

Skrevet

Ja, er litt skeptisk, derfor jeg spør:)

Har sett på landybridal, de har ikke den jeg vil ha, men de virker pålitelige. Noen som vet noe om stoffet de bruker? Jeg syns det er viktig at stoffet føles bra. I tillegg skal jeg ha swarowski på toppen, håper de fikser den biffen:)

Kjolen jeg ønsker er forøvrig Allure 8683 :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

På landybridal syr de akkurat den kjolen du vil :) Jeg skal bestille en kjole som ikke ligger ute i nettbutikken, sendte bare mail og spurte om de kunne lage den og om de hadde laget kjolen før. De hadde laget den kjolen mange ganger før og det var ikke noe problem å lage den :) Tror ikke kjolen jeg vil ha ligger ute fordi det ikke er en modell fra 2010 eller 2011, er mest kjoler fra de nye kolleksjonene som ligger ute. Jeg googla bildet av kjolen jeg vil ha, for finne skikkelige bilder av detaljer osv for at de skal få den mest mulig lik, det tror jeg er lurt å gjøre, er ikke så lett å se på ett eller to bilde hvordan kjolen egentlig ser ut. Send de en mail og spør om stoffet de bruker, og spør om alt annet du lurer på. Jeg har allerede bestilt en kjole, men fra en veldig useriøs nettbutikk, kjolen var ikke pent sydd, men stoffet var fint og av god kvalitet, akkurat samme som i brudesalong.

Skrevet

Hei, jeg har kjøpt fra my-lovebridal og er veldig fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...