LilleMy Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Dette er rett og slett en selv-medlidenhetstråd. Her sitter jeg, sliten, forkjølet, trett, 38,5 i feber og helt utslitt i kropp og sjel. Var hos lege i dag som sa jeg hadde høye infeksjonsverdier på blodprøven. Hva nå det vil si. Jeg fikk i alle fall pencilin som også kan tas av gravide. Føler meg helt... elendig. Datteren min var også med, vi er syke begge to. Hun hadde luftveisinfeksjon,og får også pencilin. Hun er bare 3,5 år, og er ikke morsom å ha alene når feberen herjer for 3. dag/natt. Hun får ikke den omsorgen som en frisk mor (el. far) kan gi, stakkars. Jeg synes så synd på oss begge! Skulle ønske faren hennes var hjemme, eller at jeg hadde vært liten jente og vært hos mamma'n og pappa'n min... Det var tider, det. Slik det er her akkurat nå er det en liten jente som trenger omsorg, og får det så langt jeg klarer, og en stor jente som også trenger omsorg, men som ikke får det. Livet er noen ganger urettferdig. :veldigsur: Takk for at jeg kunne skrive dette her.....
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg vet hvordan du har det..og for min del er det også snart eksamen. Håper du blir snart frisk da
Diva Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Uff, jeg kan skjønne at du har det tøft Det er lov til å synes synd på seg selv når man er syk og nedfor,- tro meg - jeg gjør det til stadighet når jeg er dårlig Vil ønske deg og datteren din riktig god bedring og sender en trøsteklem :trøste: Klem fra meg : )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå