AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #21 Skrevet 2. mai 2011 Så fin du var i kjolen! Du blir nok en nydelig brud
Moscato Skrevet 2. mai 2011 #22 Skrevet 2. mai 2011 Så fin! Ser for meg at det blir skikkelig bra med et ordentlig underskjørt (regner med du skal ha et som bygger ut en del) :D
Charleene Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #23 Skrevet 2. mai 2011 Så fin! Ser for meg at det blir skikkelig bra med et ordentlig underskjørt (regner med du skal ha et som bygger ut en del) :D Tusen takk Stemmer det. Den er litt flat nå men jeg jakter på et skikkelig underskjørt på ebay blandt annet.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #24 Skrevet 3. mai 2011 Ååååå, så nydelig! Du blir en flott brud! Jeg kjøpte også kjole på ebay (tenkte som du, at det var verdt å prøve, så fikk jeg finne på noe annet hvis det ble skeis). Ble også veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #25 Skrevet 3. mai 2011 Kjempefin!!! Hva het selgeren/ butikken? Vil ha!
Charleene Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #27 Skrevet 3. mai 2011 Tusen takk alle sammen! Kjempefin!!! Hva het selgeren/ butikken? Vil ha! HER er leverandørens nettside. Mye fine kjoler og annet gøy der og
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #29 Skrevet 5. mai 2011 Tusen takk alle sammen! HER er leverandørens nettside. Mye fine kjoler og annet gøy der og Men hva heter selgeren/ butikken på eBay? Vil gjerne bestille der.
Charleene Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #30 Skrevet 5. mai 2011 Min lenke her er butikken deres på eBay
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå