Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Skal gifte meg i kirken, men skal ikke være hvit brud. Synes det er vanskelig å finne kjole! Vil ikke ha en kjole som ser ut som en farget brudekjole, men noe enkelt og stilig uten slep. Har noen tips?
bookwormgirl Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 Det finnes jo mange fine selskapskjoler, og en selskapskjole er vel omtrent slik som du beskriver? Finns mange butikker i Oslo, blant annet en inni Slottspassasjen.
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Bunad? Ikke enkelt akkuat, men veldig flott!
Holly Hobbie Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 Gå inn på http://www.snart-gift.no og se under "selskapskjoler" for å få litt inspirasjon! Jeg fant nettopp en nydelig ballkjole der!
Gjest Madley Skrevet 30. oktober 2003 #5 Skrevet 30. oktober 2003 Ligg unna min!! vil jeg bare ha sagt...hehe..min blir sendt imorgen tror jeg..hehe..Vannmelonen..
Holly Hobbie Skrevet 30. oktober 2003 #6 Skrevet 30. oktober 2003 Tipper du er spent, Leya! Fortell oss om den passer når du får den, da?
Gjest Madley Skrevet 30. oktober 2003 #7 Skrevet 30. oktober 2003 I sure will... Er skikkelig spent...
Pip Skrevet 30. oktober 2003 #8 Skrevet 30. oktober 2003 Kikki leverer ein del selskapskjolar. Det fine med desse er (eg trur i alle fall det er sånn - veit det er sånn med brudekjolane der) at dei vert sydde i USA, etter dine mål, og deretter sende til Noreg... Eg prøvde ein brurekjole som likna svært mykje på den nede til høgre her - den ville ha kosta meg ca. 4000. Ikkje så dyrt, synst eg, for spesialsydd kjole...
kimmi Skrevet 31. oktober 2003 #9 Skrevet 31. oktober 2003 jeg skal avgårde til noen som driver privat for å prøve en slik kjole....den ser rålekker ut på bilde.... ellers er det en spennende butikk på borg storsenter i sarpsborg som har sinnsykt mye lekkert.... jeg er ute etter en kjole som deg.... send gjerne en pm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå