Gå til innhold

Uformell brud

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal gifte meg i kirken, men skal ikke være hvit brud. Synes det er vanskelig å finne kjole! Vil ikke ha en kjole som ser ut som en farget brudekjole, men noe enkelt og stilig uten slep. Har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo mange fine selskapskjoler, og en selskapskjole er vel omtrent slik som du beskriver? Finns mange butikker i Oslo, blant annet en inni Slottspassasjen.

Skrevet

Bunad? Ikke enkelt akkuat, men veldig flott!

Skrevet

Gå inn på http://www.snart-gift.no og se under "selskapskjoler" for å få litt inspirasjon! Jeg fant nettopp en nydelig ballkjole der!

Skrevet

Ligg unna min!! vil jeg bare ha sagt...hehe..min blir sendt imorgen tror jeg..hehe..Vannmelonen..

Skrevet

Tipper du er spent, Leya! Fortell oss om den passer når du får den, da?

Skrevet
Kikki leverer ein del selskapskjolar. Det fine med desse er (eg trur i alle fall det er sånn - veit det er sånn med brudekjolane der) at dei vert sydde i USA, etter dine mål, og deretter sende til Noreg... Eg prøvde ein brurekjole som likna svært mykje på den nede til høgre her - den ville ha kosta meg ca. 4000. Ikkje så dyrt, synst eg, for spesialsydd kjole...
Skrevet

jeg skal avgårde til noen som driver privat for å prøve en slik kjole....den ser rålekker ut på bilde....

ellers er det en spennende butikk på borg storsenter i sarpsborg som har sinnsykt mye lekkert....

jeg er ute etter en kjole som deg.... send gjerne en pm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...