Pasi Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Lurer på om det er vanlig å velge seg 2-3 farger som gjennomgangstema i bryllupet? (alla martha og ari...) Hvilke farger passer da til senhøst-tidlig vinter bryllup?
Charleene Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Vi skal ha sommerbryllup med hvitt, sølv og rosa. (litt grønt blir det jo og) Til høst er det jo nydelig med de varme fargene. Rødtoner,kremhvitt, oransje,bronse. Bruk naturen som inspirasjon. Vinteren er jo flott for hvitt,lilla,sølv, grått, blått og den kaldere delen av skalaen. Alt kommer jo an på hva dere liker så klart, men mitt beste tips som dekoratør er å finne inspirasjonen i naturen og årstidene. Husk og på at det ikke er alle blomster som er like lett å få tak i på vinteren mtp brudebukett.
Pasi Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2011 Vi skal ha sommerbryllup med hvitt, sølv og rosa. (litt grønt blir det jo og) Til høst er det jo nydelig med de varme fargene. Rødtoner,kremhvitt, oransje,bronse. Bruk naturen som inspirasjon. Vinteren er jo flott for hvitt,lilla,sølv, grått, blått og den kaldere delen av skalaen. Alt kommer jo an på hva dere liker så klart, men mitt beste tips som dekoratør er å finne inspirasjonen i naturen og årstidene. Husk og på at det ikke er alle blomster som er like lett å få tak i på vinteren mtp brudebukett. Ja, har tenkt på at det kan bli litt vanskelig med blomster.. hadde vært fint med hvite roser eller noe sånt Blir brunt for trist? Tenkte kanskje brunt med en litt frisk farge ved siden.. lime e.l..
Charleene Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Hvite roser er alltid nydelig. Og aldri vanskelig å få tak i heller. Men om du liker brunt er det en nydelig kombinasjon med lyserosa, faktisk. Jeg ville ikke gått for brunt og lime, men det er min personlige mening. Evt brunt og kremhvitt fungerer og helt nydelig sammen. Finnes jo feks mange nydelige kjoler som er kremhvite med brune detaljer eller ett belte på. Og det er jo fint å ta opp fargene i kjole og bukett i pynt ellers
Anglofil Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Vi gifter oss i august og har valgt hvitt og lys rosa. Jeg ville nok aldri valgt brunt selv, men jeg vet en del har valgt varme oransjetoner og kremtoner. Selv er jeg ikke så opptatt av fargene må matche årstiden. Mvh Yvonne
FruN Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Vi gifter oss i slutten av oktober, og har valgt mørk rød, lilla og kremhvitt som gjennomgangsfarger Med tanke på blomster, er f.eks. hvite roser og lyng veldig fint sammen
Charleene Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Fargene MÅ jo ikke matche årstiden men naturen KAN brukes som inspirasjon
Pasi Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2011 Hvite roser er alltid nydelig. Og aldri vanskelig å få tak i heller. Men om du liker brunt er det en nydelig kombinasjon med lyserosa, faktisk. Jeg ville ikke gått for brunt og lime, men det er min personlige mening. Evt brunt og kremhvitt fungerer og helt nydelig sammen. Finnes jo feks mange nydelige kjoler som er kremhvite med brune detaljer eller ett belte på. Og det er jo fint å ta opp fargene i kjole og bukett i pynt ellers Ja, kanskje brunt og kremhvitt ja, høres bra ut. Eller brunt og turkis? Eller blir det totalkrasj?
Charleene Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Ja, kanskje brunt og kremhvitt ja, høres bra ut. Eller brunt og turkis? Eller blir det totalkrasj? Kræææææsj! (Men det er min mening da )
Pasi Skrevet 9. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2011 Hva med brudebuketten? Bør den ha et innslag av temafarge?
Anglofil Skrevet 9. april 2011 #11 Skrevet 9. april 2011 Det må man nesten se an selv, men for min del er det naturlig, ja. Mvh Yvonne
Lulilelu Skrevet 9. april 2011 #12 Skrevet 9. april 2011 Det syns jeg absolutt. Skal man først ha et fargetema så er det jo greit at det er gjennomført. Blir rart å f.eks. ha en blå bukett og så er alt annet i bryllupet rødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå