Gjest odisi73 Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Hva er den beste europeiske byen du noen gang har besøkt
Sheherasade Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Oi, vanskelig spørsmål. Men det må bli Venezia! Hele byen er jo et nydelig museum! Ellers er jo Paris og Roma (spesielt Vatikanet) helt fantastiske.
Ixnay Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 London, av Europeiske byer er det foreløbig ingen som har overgått London for meg. Jeg har vært der flere ganger, og skal nok dit igjen så snart det plasser inn i øvrige planer.. Det er så mye å gjøre, handle, se og oppleve Åh, nå fikk jeg lyst til å reise på ny London tur!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Litauen-Vilnius. Elsket kontrastene!
Gjest Aria. Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 (endret) Lisboa og London Edit: europeiske byer ja... Endret 21. mars 2011 av **Nora**
Gjest Consensio Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Venezia...men ikke når det er som mest turister der, eller som varmest og om man ser bort fra at byen er ganske sliten og møkkete. Da er det bare slitsomt å være der. Ellers er jeg ikke så glad i storbyer o.l. Små dorfene i Tyskland rekker i massevis :)
Sheherasade Skrevet 20. mars 2011 #10 Skrevet 20. mars 2011 Budapest Hva var det du likte i Budapest? Jeg har nemlig kanskje mulighet til å flytte dit for en stund, men har aldri vært der før og aner ikke hvordan byen er.
Anglofil Skrevet 21. mars 2011 #11 Skrevet 21. mars 2011 London, York og Praha. Syntes også Sozopol i Bulgaria var nydelig. Mvh Yvonne
Nixo Skrevet 21. mars 2011 #12 Skrevet 21. mars 2011 Er bare en Europeisk by jeg virkelig liker og det er London.
Purple Basil Skrevet 21. mars 2011 #13 Skrevet 21. mars 2011 Hva var det du likte i Budapest? Jeg har nemlig kanskje mulighet til å flytte dit for en stund, men har aldri vært der før og aner ikke hvordan byen er. Byen er først og fremst veldig vakker.. Jeg likte meg der med en gang jeg kom dit. Vanskelig å forklare egentlig :gjeiper: Menneskene var hyggelige (ble kjent med noen lokale), maten var rimelig og veldig god, bra uteliv, mye interessant av museér og historie. Det er mye liv i Budapest og vi følte oss aldri utrygge:) Det var veldig deilig! Og så er det veldig enkelt å komme seg til andre byer i Ungarn hvor man finner forskjellige helsebad og "spa-behandlinger", alt til rimelige priser;) Likte alt ved byen, men det finnes nok negative ting som jeg ikke så noe til også. Får jeg noen gang mulighet til å bo der for en stund, så vil jeg ta den muligheten. Anbefaler at du tar deg en tur dit før du bestemmer deg, det er en veldig fin by som bør sjekkes ut;)
Fandenivoldsk Skrevet 21. mars 2011 #14 Skrevet 21. mars 2011 Må nok si London. Elsker byen, går aldri lei!
Mezzo Skrevet 21. mars 2011 #16 Skrevet 21. mars 2011 Av europeiske byar må eg definitivt sei London og Roma. Skal til London igjen etter eksamen (juni)
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #17 Skrevet 21. mars 2011 Til tross for at jeg har bodd mange år i Amsterdam og hatt det fantastisk der, vil jeg nok si at London kanskje er hakket mer spennende.
Wonders Skrevet 21. mars 2011 #18 Skrevet 21. mars 2011 om det er Europa du mener bør du spesifisere det i overskriften. Har ikke noe flotte reisemål her i forhold til resten av verden. Kommer ann på hvem du reiser med, og hva du fokuserer på. London er så kald og upersonlig. Ubehjelpelig uten spes god mat. København har karisma, hjelpsomme folk, fantastisk mat, bra shopping... Berlin var fint, men dens triste historien ligger i alle gater og på alles grimme ansikter...Trist.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #19 Skrevet 21. mars 2011 Jeg elsker Berlin - men kun om sommeren. For meg virker alle innlandsbyer kalde, grå og triste på vinteren. Om sommeren har Berlin alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå