Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, jeg har jo nå siden nyttår planlagt å trene litt frem mot sommeren.. Jeg kan si det kort, jeg har ikke begynt!

Jeg vil helst gjøre så lite som mulig, men samtidig få strammet opp magen litt. MÅ jeg ut å løpe?(om jeg må, så må jeg vet, men vil helst unngå). (Eller andre kondisjonsaktivitete). Hva om jeg tar 50 sit ups hver dag? Vil de kunne gi meg en penere, slankere og strammere mage? :P

Magen ser ut som det her, kanskje litt mer "Valpefett". Altså, jeg sier ikke at jeg er tykk eller noe, men jeg vil stramme opp litt. Jeg vil også gjerne bli kvitt de små 'håndtakene' mine på sidene.

http://i55.tinypic.com/2vay4o5.jpg

Endret av Dobbeltseng
Videoannonse
Annonse
Gjest Illiya
Skrevet

Magen vil nok ha det fettet den har, uavhengig av antall sit-ups. Så skal du bli kvitt det, så må du nok begrense matinntak og øke kondisjonstrening også.

Forøvrig så synes jeg den magen var fin jeg da!

AnonymBruker
Skrevet

Zumba, trimsykkel, rockering er alternativer.

Skrevet

Magen vil nok ha det fettet den har, uavhengig av antall sit-ups. Så skal du bli kvitt det, så må du nok begrense matinntak og øke kondisjonstrening også.

Forøvrig så synes jeg den magen var fin jeg da!

Okei, så jeg må faktisk trene litt kondisjon.. Jeg har vel godt av det uansett^ :) Takk for svar!

(Og takk :P)

Zumba, trimsykkel, rockering er alternativer.

Takk for kjekke alternativer :)

Skrevet

rockering anbefales! hehe det er jo som å være barn igjen!! :fnise:

Skrevet

Finn en aktivitet du liker, så føles ikke treninga som trening! Når jeg f.eks. har halsa rundt på innebandybanen har jeg fått skikkelig høy puls uten at jeg har tenkt på det som et ork å komme gjennom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...