Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en jente for ca 5 måneder siden på fest hos noen felles venner. Vi fant en god tone, men ingenting skjedde, bare snakket. Jeg har ikke møtt henne igjen i etterkant, men jeg kunne godt tenkt meg det. Det er ikke så ofte jeg treffer jenter jeg klarer å prate med.

Jeg skjønner det er sent, men er det FOR sent å adde henne eller sende melding på facebook når det har gått såppas lang tid?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ville nok synes at det var litt sært, er ikke sikkert jeg hadde husket vedkommende heller.

Skrevet

Aldeles ikke, om du fremdeles tenker på henne etter 5 mnd så må du jo like henne kjempe godt. You go cowboy :) Jeg hadde blitt supersjarmert om det hadde vært meg. Du har intet å tape. Lykke til :klemmer:

Skrevet

Du skulle aldri ventet så lenge, da gjør du bare alt hundre ganger vanskeligere for deg selv. Om det er for seint eller ikke finner du når du har kontaktet henne. Hva mener du at du har å tape på det?

• Liker 1
Gjest MrsTux
Skrevet

Bare prøv, men ikke bli skuffet hvis hun avviser deg eller ikke husker deg. :romeo:

Skrevet

Jeg liker henne ikke kjempegodt, er nok heller sær. Som sagt så er det ikke ofte at jeg treffer jenter som jeg klarer å prate med. Grunnen til at jeg har ventet så lenge er fordi jeg dro hjem med en annen jente jeg møtte den kvelden. Hun vet ikke om det, men jeg får uansett så dårlig samvittighet av å sjonglere med jenter på den måten. Jeg har vel ikke noe å tape, men i og med at vi har felles venner vil jeg ikke risikere å tape for mye ansikt.

Ok, så er det kanskje litt vel sent, men hva er i så fall det verste av to onder om jeg skulle finne på å hoppe i det da, å adde eller å sende melding?

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg vet ikke, jeg tenker bare 5 mnd er LENGE. Det er mye som skjer på 5 mnd. Men jeg har igrunn aldri vært i en slik situasjon.

Det går sikkert greit, verste som kan skje er vel at hun har glemt deg, eller er som meg og synes det er rart å høre fra folk etter så lang tid. Hva som eventuelt skjer videre kommer helt an på hvordan du ordlegger deg og hva hun tenker om deg.

Du kan sikkert bare sende henne en mld.

Skrevet

Å leggje ho til på FB er vel ikkje sært, du kan jo berre late som om du fann ho tilfeldig ;)

Skrevet (endret)

Om det er som Raindrops sier at hun har glemt meg eller at hun synes det blir rart så er det jo sært. Plutselig kommer det en friend request fra en eller annen felles venn av xxx og yyy liksom.

Dette er vel å gripe etter halmstrå, men har det noe å si at hun ikke akkurat er noen supermodell, og at jeg ser mer enn ok ut, for å si det sånn? Det har jo ofte endel å si for gutter, altså at de penere jentene slipper unna med mye rart som andre jenter kanskje ikke gjør, men jeg vet ikke hvordan dette er for jenter? Hun var også den som tok initiativet til å prate med meg og det var helt klart hun som var mest interessert, mens jeg holdt mer tilbake. For hva det er verdt.

Endret av deeb
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg hadde bare syntes det var koselig :) Legg henne til du!

Det er klart hun husker deg. Kan kan se gamle bilder fra lengre enn 5 måneder og huske hvem jeg fikk god kontakt med.

:)

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg ville heller satset på å treffe på henne på ny, i person, kontra å facestalke henne.

Gjør det litt lettere for deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller satset på å treffe på henne på ny, i person, kontra å facestalke henne.

Gjør det litt lettere for deg selv.

Jeg hadde likt hvis en fyr la til meg. Forutsatt at jeg i utgangspunktet hadde en god tone med han så klart. Kan være lurt å legge henne til også sende en melding når hun har godtatt. Bare vært ærlig. Enten vil hun treffes eller så vil hun ikke.

Gjest Katten.
Skrevet

Ser for meg scenarioet:

Han adder henne på facebook, hun lurer på hvem fyren er, men godkjenner siden de har en del felles venner. Så får hun en melding fra fyren hvor han forteller at de møttes på en fest for fem måneder siden.

Da begynner det å lyse noen røde lys hos meg ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...