Gjest Gest Skrevet 30. oktober 2003 #1 Del Skrevet 30. oktober 2003 Fikk en ny opplevelse her forleden da han la seg ned på gulvet og ville at jeg skulle sette begge bena over ansiktet hans. Dette synes han var utrolig sexy og spesielt fordi jeg hadde store og litt skitne føtter. Synes selv dette var rart, men det føltes litt sexy og ha en viss kontroll. Er det noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 30. oktober 2003 #2 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det er ikke uvanlig at menn har fetisjer for føtter, og jeg regner med at gutten din har dette. Men har ikke opplevd det selv. Skjønner at du syns det var litt rart, men dersom det ikke plager deg så er det jo ikke det farligste her i verden Og det er heller ikke særlig rart at du syns det var litt sexy å ha kontroll på den måten. Tror dere kan trygt nyte hverandre fremover, nå har dere jo en ting til å spice opp sexen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rarkar Skrevet 1. november 2003 #3 Del Skrevet 1. november 2003 Det er ikke uvanlig at menn har fetisjer for føtter, Unnskyld meg? Hvor står dette helst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 1. november 2003 #4 Del Skrevet 1. november 2003 Hmmm.. Er du sammen med ex'en min gjest?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 1. november 2003 #5 Del Skrevet 1. november 2003 Det står at han tente på at hun hadde litt skitne føtter, og når han vil at hun skulle plassere de på ansiktet hans, regnet jeg med at dette er en liten fetisj han har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rarkar Skrevet 2. november 2003 #6 Del Skrevet 2. november 2003 Det står at han tente på at hun hadde litt skitne føtter, og når han vil at hun skulle plassere de på ansiktet hans, regnet jeg med at dette er en liten fetisj han har. Legg merke til "Det er ikke uvanlig at menn har fetisjer for føtter" Den jeg reagerte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2003 #7 Del Skrevet 2. november 2003 Legg merke til "Det er ikke uvanlig at menn har fetisjer for føtter" Den jeg reagerte på. Det er slett ikke uvanlig. Akkurat som det ikke er uvanlig at menn har puppefetisjer.... Det er da flott at menn tenner på kvinnekropper, fra øverst til nederst? Om du føler deg støtt av å vite at enkelte tenner på føttene til partneren din, så føl deg støtt... Må du ha skriftlig bevis og kildehenvisning dersom noen hevder at det er vanlig at menn tenner på kvinnelige bryster og kjønnsorganer også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 2. november 2003 #8 Del Skrevet 2. november 2003 Legg merke til "Det er ikke uvanlig at menn har fetisjer for føtter" Den jeg reagerte på. Er det så grusomt da? Det er faktisk den mest utbredte av alle fetisjer, og den er vanligst blant menn. Og som Revetispa sier, så er det fantastisk at en kan tenne på hele kvinnekroppen, ikke bare pupper og rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #9 Del Skrevet 19. november 2003 Enig med vigfa, men liker vi jenter at gutter tenner på føttene våre og spesielt når de er litt store? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå