AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 (Poster dette anonymt, fordi jeg vet dama til han jeg skal fortelle om, er her inne.. og hun vet hvem jeg er) Anyway.. For å gjøre en laaang historie som strekker seg over 5 år kort: Jeg ble kjent med en ny fyr, han tok kontakt med meg og fortalte at han hadde hatt et godt øye til meg de siste mnd, men det tok en stund før han turde å ta kontakt. Vi begynte å snakke over msn, nesten daglig, vi snakket lett ilag, og for hver dag som gikk, falt jeg mer og mer for han. Han flørtet, jeg flørtet, jeg ble forelsket og jeg fortalte dette til han. Han svarte at han hadde skjønt at jeg likte han, han likte meg også, men han hadde dame. Også sier han: Hvis vi er ment to be, så vil vi ende opp ilag.. Jeg har slitt siden dette med å komme meg videre, han var drømmemannen min. Så jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å komme meg videre. Det begynner å bli noen år siden nå. I dag har vi ingen kontakt, men følelsene er der ennå. Jeg tenker ofte at jeg skulle ha sendt en melding eller tatt kontakt på nettet med han, for å høre hvordan det går osv.. men det ville ike vært rettferdig, ikke for noen! Så, noen som har tips/forslag til hvordan jeg kan komme meg videre?
Gjest Chrizzy Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 (endret) Jeg synes det rett og slett er idiotisk å skrive her at damen hans er her inne og at hun kjenner deg. Lykke til! PS: Synes forresten du skulle holdt deg unna, men vi gjør alle feil, poenget er å lære av dem. Endret 20. mars 2011 av Chrizzy
Steinar40 Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Så, noen som har tips/forslag til hvordan jeg kan komme meg videre? Finn deg en annen. Og da en som er ledig på markedet.
DBM Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Finn deg en annen. Og da en som er ledig på markedet.
Gjest Jentehumor Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Som jeg forstår så har du heldigvis ikke tenkt til å ødelegge et annens forhold? Da må du kanskje prøve å gå ut litt mer og bli kjent med andre
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Som jeg forstår så har du heldigvis ikke tenkt til å ødelegge et annens forhold? Da må du kanskje prøve å gå ut litt mer og bli kjent med andre TS Nei, absolutt ikke Er ikke ute etter å ødelegge noe, men komme meg videre
sophiaM Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Hvis ikke du har tenkt til å vente til forholdet deres går over av seg selv, burde du ikke gjøre noe med savnet ditt etter han. Ikke kontakt han, prøv å ikke tenke på han, og kom deg videre med noen andre. Kom deg ut, møt nye mennesker og få deg fler venner. Bruker du tiden din på noe annet enn å tenke på han, så forsvinner han nok ut av hodet ditt til slutt
Kelsier Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Det er ikke noe magi i dette; Møt nye, single menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå