Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Har nettopp kommet over ett forum som heter purseblog.com og der er et ett eget forum for veske interesserte. Trodde det var noe for meg, for er over gjennomsnittet interessert i vesker. Men virker jo som om alle har skapet fult av Louis Vuitton, Hermes, Chanel osv...

Blir litt fasinert, samtidig som jeg tar meg selv i å lure på om det er ekte eller om folk har skapet fult av fakes??? Hva tror dere?

Og tror du det er noen sånne i norge? Altså som har så mange vesker, og er "samlere"? Synes jo selv kjendisene i norge bruker de samme veskene gang på gang. Selv har jeg to vesker fra LV og en fra Mulberry og trodde jeg var gal....

Noen her som faller inn i den kategorien?

Skrevet

Selvfølgelig er det ekte vare på TPF, dette er hardbarka veskeelskere :fnise: Det er neppe den gjengse amerikaneren som er der, men heller de som har over gjennomsnittet med råd og som heller kjøper seg en veske fremfor andre ting, man kan sammenligne det med samling, ja.

Skrevet

Dere kjenner vel til www.littluksus.no ?

AnonymBruker
Skrevet

Dere kjenner vel til www.littluksus.no ?

Skjønte ikke hva det hadde med saken å gjøre?? Mener du at de bare leier veskene??

Det er en som er aktiv der som er/var aktiv på KG før iallefall....

Skrevet

Skjønte ikke hva det hadde med saken å gjøre?? Mener du at de bare leier veskene??

Det er en som er aktiv der som er/var aktiv på KG før iallefall....

Det har med saken å gjøre at dette er en tråd for folk som liker eksklusive vesker, så jeg tenkte at dette kanskje kunne være av interesse for dem. Skjønner, eller? Så joda, det var faktisk litt relevant. Men det er ikke de som har opprettet siden som leier dem. De leier veskene ut til andre. Skjønner? :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Det har med saken å gjøre at dette er en tråd for folk som liker eksklusive vesker, så jeg tenkte at dette kanskje kunne være av interesse for dem. Skjønner, eller? Så joda, det var faktisk litt relevant. Men det er ikke de som har opprettet siden som leier dem. De leier veskene ut til andre. Skjønner? :filer:

Nei, jeg skjønner fortsatt ikke hva det har med det TS spør om. En side der man kan leie halvspennende vesker (hvorav noen er replicas) skjønner jeg ikke hva har med saken å gjøre. TS lurer på om det finnes folk som endel av de på tpf i norge og, og ja det gjør det. Men har ingen ting med litt luksus å gjøre. Er bla en norsk dame der med en liten mops og en sinnsyk samling bal....

Skrevet

Selv samler jeg på Chanel-vesker, og det er noe jeg har brukt mye penger på opp gjennom årene. Har også arvet noen etter moren min. Vet om mange som heller kjøper en veske i året enn 10-12 billige...

Selv er jeg en mellomting. Elsker vintage, og think green, men liker også kvalitet. Så jeg har begge deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...