kissa85 Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Rams opp frøkner.. jeg trenger litt innputt tips i dag..
Mezzo Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Helt klart 'The Shining' ('Ondskapens Hotell').... 3
Rights Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 (endret) Er desverre i hjernedød modus akkurat nå, så kommer ikke på så mange andre enn denne: http://www.imdb.com/title/tt0464141/ Forøvrig må jeg bare nevne at skumle filmer blir 1000x skumlere om du har et bra kino anlegg, samt ser dem når det er MØRKT Veldig god lyd på filmen jeg linket til også. http://3.bp.blogspot.com/_ZMFEr6m63C4/THzXyzc5_AI/AAAAAAAAABc/hgAlGmQfQhU/s1600/the_orphanage_review.jpg img-tags fjernet Bond, mod Endret 22. mars 2011 av Bond
Gigi Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Harper's island er utrolig spennende! :D En serie på en sesong med 13 episoder, da høhø
kissa85 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2011 The shining har jeg sett mange ganger like bra hver gang The orphanage er slike filmer jeg mener skikkelig gåsehud på ryggen- filmer :D hehe.. og ja, helt klart lyden er over halve opplevelsen Harpers Island har jeg faktisk ikke sett.. kanskje jeg burde sjekke det ut?
Gjest Cerridwen Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 The Shining er shitkjedeleg... 30 Days Of Night er verdt å sjå. Kombinasjonen av mørketid og blodtørstige vampyrar er brabra! The Descent er den som definitivt har skremt meg mest. Mørke, trange grotter og blodtørstige misfoster skapningar. Ein film du garantert kvepp mykje av. The Fourth Kind. Ekstra skummel om du trur på utenomjordisk liv!
kissa85 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2011 The Shining er shitkjedeleg... 30 Days Of Night er verdt å sjå. Kombinasjonen av mørketid og blodtørstige vampyrar er brabra! The Descent er den som definitivt har skremt meg mest. Mørke, trange grotter og blodtørstige misfoster skapningar. Ein film du garantert kvepp mykje av. The Fourth Kind. Ekstra skummel om du trur på utenomjordisk liv! The fourth kind synes jeg absolutt ikke var noe særlig jeg.. :/ Men the decent 1 og 2 er sjåverdige.. absolutt.. sett cradle will fall da?
Gjest Cerridwen Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 The fourth kind synes jeg absolutt ikke var noe særlig jeg.. :/ Men the decent 1 og 2 er sjåverdige.. absolutt.. sett cradle will fall da? Cradle Will Fall har eg aldri sett. Men sjekka ut traileren no, og den såg passe creepy ut! Sjekk forresten ut denne, masse bra filmar her: The 100 best horror films
kissa85 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2011 The Rite Den har jeg planer om å se, er den bra?
kissa85 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 21. mars 2011 Cradle Will Fall har eg aldri sett. Men sjekka ut traileren no, og den såg passe creepy ut! Sjekk forresten ut denne, masse bra filmar her: The 100 best horror films Cradfle will fall er i samme kategori som the last house on the left? sett den? slike groteske filmer som nesten gjør at du må ta en pause i filmen for å komme deg igjen
Gjest Cerridwen Skrevet 21. mars 2011 #12 Skrevet 21. mars 2011 Cradfle will fall er i samme kategori som the last house on the left? sett den? slike groteske filmer som nesten gjør at du må ta en pause i filmen for å komme deg igjen Ååå, eg digga Last house On The Left. Då må eg nesten sjå Cradle Will Fall også.
Gjest Applecore Skrevet 22. mars 2011 #13 Skrevet 22. mars 2011 Synes Nattevakten var bra jeg; særlig første halvdel var skitskummel!
kissa85 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #14 Skrevet 22. mars 2011 Nattevakten har jeg faktisk ikke sett, av en grunn,, jeg har jobbet som nattavakt i mange år ( gjør det ikke nå lenger) men ble anbefalt å ikke se den
Gigi Skrevet 22. mars 2011 #15 Skrevet 22. mars 2011 The shining har jeg sett mange ganger like bra hver gang The orphanage er slike filmer jeg mener skikkelig gåsehud på ryggen- filmer :D hehe.. og ja, helt klart lyden er over halve opplevelsen Harpers Island har jeg faktisk ikke sett.. kanskje jeg burde sjekke det ut? Harper's Island er kjempebra! Legger ved en trailer, jeg:
Scientia Skrevet 24. mars 2011 #17 Skrevet 24. mars 2011 Disse filmene havner på topp 3-lista mi. Topp 3 (Thrillere): - Shutter Island (2010) Fantastisk film. - Secret Window (2004) Spennende film. - The fourth kind (2009) Fascinerende film. Anbefales på det sterkeste.
Lunivere Skrevet 24. mars 2011 #18 Skrevet 24. mars 2011 Elsker skrekk/thriller sjangeren! Dette er noen av de jeg har likt: *Hostel 1 & 2 *The Ruins *28 Days Later *[REC]/ Quarantine *The Omen *The Texas Chainsaw Massacre *Drag Me To Hell *The Exorcism Of Emily Rose *Eden Lake
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #19 Skrevet 27. mars 2011 Syns It av stephen king er verdens skumleste film.. andre som har hatt problemer etter denne? hehe
kissa85 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #20 Skrevet 27. mars 2011 Syns It av stephen king er verdens skumleste film.. andre som har hatt problemer etter denne? hehe Jeg slet veldig med den da jeg var yngre.. hehe.. smugså den i trappa da jeg var liten og mamma og pappa så deg etter leggetiden min selvfølgelig.. husker spesiellt godt den blodbobla opp fra vasken til hu jenta.. whæææ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå