Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker Opeth. Var på konserten som ble holdt på Rockefeller sist lørdag, og fyttirakkern det rocket! Et så genialt band skal man lete lenge etter, om det i det hele tatt eksisterer tviler jeg egentlig sterkt på.

Så, nå er jeg fryktelig nyssjerrig på om det er flere Opeth-tilhengere her på KG? Gi lyd!

m/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ihugga Opeth tilhenger! Jeg har alle skivene!! kunne ikke dra på konserten :cry: , er sivilarbeider så jeg har ikke akuratt flust med penger

Skrevet

Jeg var sikker på at du hadde skrevet feil og at det skulle stå Opseth - derfor måtte jeg skynde meg inn og hva i all verden han nå hadde prestert... :ler:

Skrevet

Takk for informasjonen - litt vel spesielt for meg. Har ikke helt sansen for sånn "dyster" musikk. For meg er god musikk noe som får meg i godt humør. Men jeg har 2 sønner på din alder som elsker den musikken, Dimmu Borgir osv (det var vel noe lignende dette?)... har aldri forstått at folk orker høre på slikt, jeg :wink: ...

Skrevet

Det blir som med opera.. man må lære seg og like det..

• 11 måneder senere...
Skrevet

Henter denne tråden opp igjen jeg. Flere fæns? :sjarmor:

Skrevet

Liker Opeth veldig godt. Helt klart en av favorittene. Men var ikke på konserten :veldigsur: Sett de live mange ganger før dog.

Skrevet

Noen favorittalbum/sanger da?

Mine er definitivt Demon of the Fall, fra albumet My Arms, your hearse. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var med eksen på Opeth konsert i fjor høst på Rockefeller. Kjeda meg ihjel for å være ærlig.

Jeg hører på metal, men ikke slik metal Opeth lager.

Så jeg synes ikke Opeth er noe bra. Har en skive av de dog, som jeg fikk av eksen. Har nesten ikke hørt på den :tunge1:

Skrevet
Noen favorittalbum/sanger da?

Mine er definitivt Demon of the Fall, fra albumet My Arms, your hearse. :)

Skrevet
Jeg var med eksen på Opeth konsert i fjor høst på Rockefeller. Kjeda meg ihjel for å være ærlig.

Jeg hører på metal, men ikke slik metal Opeth lager.

Så jeg synes ikke Opeth er noe bra. Har en skive av de dog, som jeg fikk av eksen. Har nesten ikke hørt på den :tunge1:

Eyh, ikke prøv å diss Opeth! :fy:

Det er et band med evner, og musikerne er virkelig dyktige. Verkene likeså.

Gjest Anonymous
Skrevet

Eyh, ikke prøv å diss Opeth! :fy:

Det er et band med evner, og musikerne er virkelig dyktige. Verkene likeså.

De er sikkert dyktige musikere, Men jeg har ikke sansen for den type metall. Men smaken er jo forskjellig ;)

Skrevet

Liker best Still Life-skiva jeg, mye minner knytta til den :)

Skrevet

Jepp, Still Life er et kjempebra album. Kommer på andre plass hos meg ihvertfall.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Henter opp denne tråden jeg :)

Har nylig oppdaga Opeth og føler virkelig jeg har oppdaget noe spennende! Sitter nå å hører på "Ghost of Perdition". Helt vannvittig bra låt!! Helt klart min favoritt Opeth-låt til nå. Har bare hørt Ghost Reveries (mye) og litt på Blackwater Park og Damnation.

Er ikke helt komfortabel med grøling enda, men tar meg selv i å sette på Opeth gang på gang på gang! Noe med denne musikken som bare fasinerer meg! (Grølingen er ikke "altoverskyggende" lenger heller).

Har som sagt bare de tre overnevnte skivene. Så til ihuga Opeth-fans; Er det noen andre Opeth-skiver jag bare må ha (sånn i første omgang)?

milla

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Fytti pokker!!

Nå ruller Reverie/Harlequin Forest!!

HERLIG!!! :ler:

milla

Skrevet

Du må ha alle. ;)

"Deliverence", "My Armes, Your Hearse" og "Blackwater Park" er mine favoritter.

Skrevet

Jeg så Opeth for første gang i 1996 eller 1997 i en liten bule i Nederland. Har falt litt av lasset de siste åra, men tenkte jeg skulle se dem på Wacken i år. Av en eller annen grunn (kan nok skylde på alkoholen) ble det ikke til at jeg kom meg til konserten deres da... husker ikke helt hva jeg gjorde i stedet (men det var utvilsomt noe gøy) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...