kissa85 Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har skikkelig dilla på slike pek og klikk spill ala a vampire story, treasure island(?) osv.. er det noen som har noen tips på lignende spill og noen som vet om det kommer en etterfølger av a vampire story? Mener jeg har lest det ett sted.. takker for svar
LadyStarlight Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har spilt det Og det kommer en oppfølger til det, om det ikke har kommet enda da? Elsker slike spill selv Lignende spill er: Day of the tentacle Sam & max (både gamle og nye serien) Monkey Island (Gamle og nye, de gamle har kommet i en remake) Normality The Neverhood Toonstruck Space quest Police quest Kings quest Leisure suit larry Machinarium The longest journey Dreamfall Grim fandango The dig Bone Simon the sorcerer Discworld Broken sword Duckman Gabriel Knight Gobliiins Full throttle Indiana jones Loom Runaway Syberia Torin's passage Dette er spill jeg selv har spilt, og mange av de har oppfølgere Ellers har jo Telltalegames mange spennende serier som både er utgitt og som kommer senere Har kanskje glemt noen spill, men er disse jeg kom på i farta.
Gjest BabyBlue Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 The Longest Journey <3 gjett hvem som etter iherdig leting fant en ubrukt versjon på en bruktbutikk for en slikk og ingenting? Liker det faktisk bedre enn drømmefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå