Gå til innhold

Se på disse kjolene please!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen brudekjolesynsere her i dag, da? Ingen som vil uttale seg om kjolene her? Har selv falt spesielt for den med sløyfe bak, den med båthals, den med broderiene og den med tynne stropper (det var nesten alle, det da men...). Hva synes dere?

Skrevet

Kommer ikke inn på sidene jeg :wink: Skal "synse" så fort de er oppe igjen

Skrevet

Får ikke til å se noen av kjolene jeg...

Skrevet

De virket jo i sted :roll: ... skal prøve å fikse dem, jeg!

Skrevet

Typisk når man har sittet og laget linker og så slutter de å virke! Gikk inn på Forever Bridals' hjemmeside, men deler av siden er nede ("Bridal Gowns") så jeg beklager så mye! Kanskje den kommer opp snart?

Skrevet

Nå virker de hvertfall for meg!

Gjest Madam Felle
Skrevet

enda en stroppeløs, var lekker :P De andre falt ikke helt i smak, men den var bare lekker

Skrevet

Stroppeløs med blomster var nyyyydelig! Men hvem er det som har hatt ansvar for brudemake-up :o ...jeeeez.....

Gjest Abelone
Skrevet

Jeg liker egentlig ikke slike kjoler... ville ikke hatt det selv iallefall. Jeg syns de blir for "pene" og glatte, og sånne typiske brude-brude-brude-kjoler, om du skjønner hva jeg mener. Litt kjedelig rett og slett, i all sin nydelighet. Men av de kjolene du linket til, syns jeg den med båthalsen var den mest spesielle og stilige.

De er lekre, misforstå meg rett, men jeg ville heller hatt en litt "krøllete" kjole i et mykere, shiffongaktig stoff, veldig enkelt i snittet, og ikke så kongelig, liksom. Det er mer min stil.

Skrevet

He he...da kan du få låne min mormors brudekjole fra 1943 :wink: Akkurat passe krøllete!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg syns "stropppeløs kjole" og "enda en stroppeløs" var finest.

Aller mest likte jeg nok den første- altså "Stroppeløs kjole"

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Leya, takk for besøket i dagboken min! Er enig med deg om håret...sminken til modellene er heller ikke helt god. Kanskje sminkøren fant et gammelt sminkeskrin fra 80-tallet og ikke likte arbeidsgiveren sin?!

Skrevet

Kan ikke ha vært noe mindre iallefall... :hoho:

Men er litt enig med de andre om at det blir litt veldig rent og glasuraktig...Litt for upersonlige synes jeg...

Skrevet

Jeg liker snittene veldig godt. Kanskje de ser litt mindre glatte ut i virkeligheten, eller at man kan få dem i andre stoffer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...