AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg kjøpte nylig et Sigma kostesett. I pakken var det info om at kostene burde vaskes før førstegangsbruk. Jeg brukte helt vanlig shampo, og mens jeg vasket dem (med busten ned sånn at det ikke skulle komme vann opp til limingen) falt det av endel hår... har brukt de til påføring av øyensminke to ganger nå, og de røyter fremdeles. Jeg har hørt at disse kostene er så bra, bl.a fordi de IKKE røyter, så kan jeg ha gjort noe fryktelig feil? Ikke særlig behagelig å få masse hår innpå øyet...
finkel Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 (endret) Mine har aldri røytet, mistet kanskje to hår første gang jeg vasket de. Og det har jeg gjort MANGE ganger etter den tid, uten problem. Jeg ville ha sendt de en mail og forklart problemet, de skal absolutt ikke røyte slik. Lykke til! Endret 20. mars 2011 av finkel
Jade Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Snakk med kundeservice, så får du sikkert nye. Det er nok feil på kostene som du har fått.
FruFryd Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Jeg synes det er veldig mange som har problemer med røyting og Sigma koster. Har kvaliteten blit dårligere eller har de alltid vært slik? Greit at en sikkert får nye om en kontakter de, men det skal jo ikke være slik. sikkert mange som ikke gidder klage, eller er klar over at de kan gjøre det. 1
Stellia Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har ikke problemer med røyting, men har hørt gode tilbakemeldinger fra Sigmas kundeservice, så jeg vil anbefale deg å sende dem en mail.
Quirky Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Kvalitene på kostene fra Sigma ser ut til å variere veldig, det er både store variasjoner fra kost til kost (ansiktskostene røyter visst generelt mye mer enn kostene til øyne), og det ser ut til å variere alt etter hvilken "batch" kostene kommer fra- kostene venninnen din bestilte to måneder tidligere kan være langt bedre enn de du bestilte for en uke siden. Men Sigma er gode på kundeservice, hvis du sender en mail og klager, får du nye koster.
Quirky Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Og ikke stol på alt du hører om Sigmas koster, de har blitt hypet noe sinnsykt, blant annet av bloggere som åpenbart er kjøpt og betalt. Det er ikke tilfelle at Sigma jevnt over er like bra som f.eks MAC, noen av kostene er innmari gode, men de færreste er like gode som MAC-kostene de er kopier av. Sigma tilbyr imidlertid koster av så nærme MAC-kvalitet du kan få til en så lav pris, de er et budsjettvennlig alternativ og svært gode hvis du tar prisnivået i betraktning- men du får som regel det du betaler for, og det vil si at du ikke får MAC-kvalitet til en fjerdedel av prisen. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Takk for responsen, alle sammen! Det begynner så smått å gå opp for meg at disse kostene er blitt i overkant oppskrytt av enkelte bloggere, ja. Men har sendt forespørsel til kundeservice nå, jeg ville se det an litt til, men de røyter noe fryktelig enda så disse vil jeg ikke bruke mer. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå