AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg var nettopp på date med en som er "out of my league" Vi har skrevet litt sammen før vi møttes, og jeg så jo at han var såpass bra at jeg tenkte at hva skriver han til meg for, han kan vel få hvemsomhelst. Men det var han som var ivrigst på skrivinga, og nå etter daten så ønsker han at vi skal treffes igjen. Utseendemessig er jeg, vel, beauty is in the eye of the beholder, men jeg har alltid hørt at jeg er pen, er fornøyd med meg selv i speilet, men realistisk, jeg går ikke rundt å tenker at jeg er pen, og synes ikke at hun jeg ser i speilet er noe mer enn normalen. Men så kommer han da, og da får jeg tanker om at jeg skal være den parten i et forhold der andre tenker at han kunne gjort det bedre. Utseendemessig alså. Jada, jeg vet det er overfladisk, men er ikke vi mennesker overflatiske til tider da? Jeg er redd mitt selvbilde og selvtillit ikke holder til å være med en så pen en. Vet ikke helt hvor jeg vil henn med dette innlegget, jeg kjenner bare at jeg er noe usikker.
Neket Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Synes heller det burde være godt for egoet ditt jeg
Nessy Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Finnes ikke noe som "out of my league", hvis han synes du er ei kjekk jente og har lyst å treffe deg igjen sett heller pris på det enn spørsmål til hvorfor. Må da bare være kjekt at noen du synes er veldig tiltrekkende liker deg?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Synes heller det burde være godt for egoet ditt jeg Takk! Finnes ikke noe som "out of my league", hvis han synes du er ei kjekk jente og har lyst å treffe deg igjen sett heller pris på det enn spørsmål til hvorfor. Må da bare være kjekt at noen du synes er veldig tiltrekkende liker deg? Joda, har vært med attraktive menn før jeg, men han her er nivå Jude Law attraktiv om man kan si det slik, det er en litt annen liga. Jeg får bare se hvor dette leder henn... TS.
MissStiles Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Forstår veldig godt hva du mener. Sånn har jeg hatt det en gang. Ikke forstått hvordan han vil gå ut med meg. Og ikke en penere jente. Men ikke tenk så mye på det. Gå ut med han igjen om du også vil treffe han igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå