Gå til innhold

Ikke helt som planlagt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Vi har begge vært gift tidligere, og hadde egentlig bare planlagt en kjapp tur innom byfogden i all hemmelighet. Og så ut for å feire med en bedre middag på kvelden (alene).

Ingen av oss har lyst på noe selskap...

Men... vi måtte jo ha forlovere.

Spurte ett vennepar av oss, og de ble jo selvfølgelig kjempeglade. Og ville gjerne bli med under vielsen.

Jeg fikk litt panikk, for hadde egentlig planlagt å gifte oss i litt fine hverdagsklær... men har nå begynt å lete etter en fin selskapskjole å ha på meg.

Men noen som har noe tips om hva man kan finne på på ettermiddagen?? Må ha noe å fylle tiden med. Vielsen er kl. 12.00 og vi må gjøre noe til vi kan ta dem med oss ut på middag på kvelden. Kjenner jeg begynner å få panikk her :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bare sette dere på en uterestaurant/cafe ? (OM det er varmt nok ute da)

Skrevet

Kaster bare noen ideer ut i lufta her;

(nå vet ikke jeg hvor i landet du bor eller mulighetene du har men tar likevel sjansen)

- hva med å dra på et show eller lignende, som feks stand-up? Musical? Eller en konsert? Det hadde kansje vært koselig med en liten intimkonsert med en eller annen artist som har litt rolig, lavmælt, romantisk musikk?

- Større konsert?

- Opplevelse av ett eller annet? Er det vinterbryllup? Hva med hundekjøring, og avslutte med bålkaffe og en liten knært til;-) ute?

- BAllongtur?

- Helikoptertur til et spesielt sted?

- Hest- og kjerretur?

- Båltur i fjæra seint om kvelden, få ordnet med litt enkel fingermat/piknik og god vin.. nyte kveldssola (kanskje midnattsola).. gitarspill og sang (er dere "syngemennesker?")

Vel, det var dette jeg kom på i farta..

Lykke til:)

Skrevet

Takker så mye for tips.

Dette skjer i Trondheim om 3 uker.

Skal sjekke litt rundt og se om det er planlagt noe i byen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...