AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Hva synes dere om disse trusene jenter? Vet ikkje om jeg tør å kjøpe dem til kjæresten. Men jeg syns i hvertfall det meste av det er er utruleg sexy! Tror hun vil like dem også, så lenge eg liker dem. Er vel litt pirrende for henne også, å gå med bittesmå truser under kjolen Når det gjelder bikinier, så er WW sine ganske tacky, men Malbu har mange fine. Men nå skal jeg kjøpe truser. Hvilke ville dere hatt hvis de kunne velge? Wicked Weasel knickers Malibu Strings panties Kjøpe selvfølgelig fine "ordentlige" undertøyssett til henne også, men syns det er veeldig pirrende når hun, som for øvrig er en ganske snill pike, går med undertøy som dette;)
Quirky Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Hvis kjæresten min hadde kjøpt noe slikt til meg ville jeg blitt nødt til å dumpe ham... 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Tacky, horete og billig ludder.... men dersom dama di er litt "whit trash" så passer de sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå