Edie Skrevet 30. oktober 2003 #21 Skrevet 30. oktober 2003 men må advare om at menyen er nok ikke så mye mer spennende her enn i andre norske hjem....men jeg kan hvis jeg vil Det er nettopp den kan hvis jeg vil, jeg liker. Disker sikkert opp med noe til vennefest, om ikke til hverdag. Men, ja uffameg for en avsporing. Værsågod neste; hva gjør dine venner?
Gundel Gaukeley Skrevet 30. oktober 2003 #22 Skrevet 30. oktober 2003 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #23 Skrevet 30. oktober 2003 Kjip tråd! Her er de parene jeg kommer på i farten - selvsagt med mannen nevnt først (AU!) Advokat - sekretær Dataharry - advokat Fengselsbetjent - lærer Fengselsbetjent - fengselsbetjent Lærer - lærer Snekker - lærer Arbeidsledig - fengselsbetjent Vernepleier - førskolelærer Dataharry - Vernepleier Vaktmester - bilmekaniker (våre praktisk talt uunnværlige, selv har vi nesten like mange tommeltotter som tarmtotter) Polekspeditør - student Tillitsvalgt - kranfører (tappekran på pub) Ikke så kjip tråd allikevel, når jeg tenker meg om
punkyB Skrevet 30. oktober 2003 #24 Skrevet 30. oktober 2003 Psykolog - biolog Cand.scient - siv.ing Cand.scient - økonom Kunstner - teknisk tegner/kunstner Freelancer - fagansvarlig (eller noe sånt) Kredittmedarbeider Kredittmedarbeider Jurist Designer Ingeniør Økonom It.kons Økonom Politi Cand.scient
Gjest GreenSky Skrevet 31. oktober 2003 #25 Skrevet 31. oktober 2003 Det er jo alt mulig rart. Skal vi se: *vekter *vaktmester *sykepleier *bibliotekar *musiker *advokat *ingeniør *siv. ing *elektriker *lege *økonom *regnskapsfører *servitør Det var det jeg kom på i farten i alle fall...
Edie Skrevet 31. oktober 2003 #26 Skrevet 31. oktober 2003 kranfører (tappekran på pub) Du får sagt det du...
Snorkie Skrevet 31. oktober 2003 #27 Skrevet 31. oktober 2003 Vi omgås: Mine vennekrets: -Markedskonsulent -Jurist -Butikkekspeditrise (utdannet oversetter) -Gullsmed -Sykepleier -Fysioteraput -Lærer x 2 -Vernepleier Hans vennekrets: Kokk, underholder og firmafestarrangør Ambulansesjåfør Inkassoarbeider x 2 Barnehagebestyrer Arkitekt Lærer
maiaa Skrevet 31. oktober 2003 #28 Skrevet 31. oktober 2003 Dette er noe jeg ikke hadde tenkt på før... Jeg setter opp hva de jobber med, ikke hva de er utdannet til : Student - Selger Bokansvarlig - øh... noe innefor miljøvern Førstesekretær - Student Arbeidsledig - Selger Student- Flymekaniker Student- Lagermann Student- Kokk Sosionomer Telefonselger En annen innenfor miljøvern Noe med legemidler Studenter Butikkmedarbeidere/butikksjefer Posten-ansatt Sentralborddame ...og så kom jeg ikke på flere... I tillegg fant jeg ut at det er mye jeg ikke vet om hva folk gjør!!! :oops:
philippa starck Skrevet 31. oktober 2003 #29 Skrevet 31. oktober 2003 Har en stor vennegjeng med en salig blanding av ulike yrker.... Butikksjef It-mann Tømrer Sykepleier Selvstendig næringsdrivende Lærer Trygdesjef Plattformsjef (eller hvertfall nesten!) Sikkerhetsett-eller-annet i Statoil Barnehageeier Selger Bankansatt Flyvertinne Brannmann Hjemmeværende husmor osv, osv... Kjenner ingen leger, tannleger eller advokater! Sånne er jo kjekke å kjenne...
:-) anna Skrevet 31. oktober 2003 #30 Skrevet 31. oktober 2003 Daglig leder selger - selger sekretær - daglig leder fagoversetter - barnehage Jobber i organisasjon - gartner Journalist kunstner/designer - fotograf sykepleier - bilmekaniker advokatsekretær -megler advokatsekretær- megler servitør- servitør lærer - baker grafisk designer
Labella Skrevet 31. oktober 2003 #31 Skrevet 31. oktober 2003 Artig tråd :D Mange "nestenferdige" studenter, så der skriver jeg hva de snart er :blunke: Jentene først, selvfølgelig: * lærer - siv.ing. * lærer - siv.ing. * lærer - militær-et-eller-annet * lærer - lege * sykepleier - data-et-eller-annet * lærer - elektroingeniør * reiselivs-et-eller-annet - siv.ing. * eiendomsmekler * sosionom * evighetsstudent * sykepleier * psykolog * miljøarbeider * og selvfølgelig en haug med single lærere! Fikk kanskje ikke med meg alle; men ser tegninga Skulle gjerne hatt noen håndtverkere i omgangskretsen...
Skusla Skrevet 31. oktober 2003 #32 Skrevet 31. oktober 2003 Mine venner jobber som: Sykepleier I bank, ett par i kassa, og noen i administrasjonen Kokk Selvstendig næringsdrivende På meieri Som logistikksjef I datafirma studerer Eiendomsmegler Sjåfør På fiskebåt Som vernepleier Daglig ledere
Soul Skrevet 31. oktober 2003 #33 Skrevet 31. oktober 2003 He he morsomt å se hvor forskjellige yrker folk har I min/ vår vennegjeng er det mange studenter og få som er ferdig utdannet enda. Skal vi se *tenketenke* : Begynner med meg og mannen min da. -psykologistudent - dataprogrammerer som utdanner seg til elektriker -sykepleiestudent -student (u-land/bistand/midtøsten/EU) - bonde/operasanger/sanger i band -psyk./sosologistudent - butikkansatt -elektriker -elektriker -taktekker -avd.sjef i butikk - dramastudent -trygdet - kunstmaler -togkonduktør - student -lærerstudent -sykepleier/legestudent - pastor/teolog -psykologistudent -psyk.student - økonomistudent (snart ferdig med master) -snekker - advokatsekretær -sveiser -malerlærling -snekker - språkstudent -hasjlanger :oops: -It-mann -oversetter - ingeniør Osv. ja.Mye rart
Gjest Tex Skrevet 31. oktober 2003 #34 Skrevet 31. oktober 2003 *Sekretær + sykkelmekaniker *Butikksjef + data ett eller annet *Hjelpepleier + mekaniker i Sporveien *Førskolelærer + siv.ing. *Adjunkt + Fysioterapeut *Barnepleier + elektriker *Platesjappekundebehandler + barkeeper *Sykepleier *Sykepleier *Sykepleier gidder ikke flere....
Gjest Paff Skrevet 31. oktober 2003 #35 Skrevet 31. oktober 2003 Mine nærmeste venner (damene først!): Lærer - selger/dj Informasjonsrådgiver - prosjektleder Forsker - sivilingeniør Reiselivsøkonom - sveiser Statsviter - journalist Sosionom - økonom Lærer - lærer Fagoversetter - journalist Grafisk designer/kunstner - økonom Lærer - journalist Journalist Jurist
Redhead Skrevet 31. oktober 2003 #36 Skrevet 31. oktober 2003 Litt forskjellig her : Førskolelærer Sykepleier Fysioterapeut bibliotekar siv.ing student butikkmedarbeider it-konsulent bonde lærer snekker
Kipa Skrevet 31. oktober 2003 #37 Skrevet 31. oktober 2003 Mine venner er: - førskolelærere - sykepleier - sekretærer - barne og ungd. arbeidere - hjelpepleiere - ansatt i butikk - eier av expert butikk - snekkere - kokk - rørlegger - radioreporter Hmm, egentlig ikke så stor blanding, men jeg har valgt venner før de valgte yrke da...stortsett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå