Tilde Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Kom til å tenke litt over hvem man omgås.. Hvilke yrker har dine venner? Altså din nærmeste omgangskrets,venninner/kompiser og deres kjære? Mine venner er : lærere førskolelærere sjukepleiere advokater it folk(hva heter det egentlig?) selgere økonomer bønder resturanteier teologer tannleger evighets studenter sveisere bibliotekarer Hadde vært morsomt om noen ville sette opp parvis også.(Jeg gjør ikke det da..) Hvem finner hverandre liksom..
Gjest Lea Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 Mine omgangsvenner er en salig blanding av: *Førskolelærere/barnehagepersonell *Håndverkere *Resepsjonister *Butikkmedarbeidere *Servitører *Frisører *Studenter De fleste jobber i barnehager eller er håndverkere. Parvis blir det noe sånt: Barnehagesassistent - Snekker Elektriker - Student Frisør - butikkmedarbeider Rørlegger - Resepsjonist Førskolelærer - Butikkmedarbeider Elektriker - førskolelærer
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Mine venner er også en salig blanding, her er noen: *frisør *selger *tømrer * barnevernspedagog *førskolelærer *regnskapsmedarbeider *butikkmedarbeider *sykepleier *kontormedarbeider *it-arbeider (tja, hva heter egentlig det?) .....kunne ønske jeg kjente en tannlegen som gav saftige rabatter...
Væren Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 Blant mine/våre venner finnes: Førskolelærere Sosionomer Økonom Ingeniører Nordsjøarbeidere Elektrikere Apotektekniker Teknisk tegner Brannmann Lærer Omsorgsarbeider Hjemmeværende Sykepleiere Lege Sekretær Butikkansatt Verksmester på bilverksted Litt av hvert, altså...
Gjest Madley Skrevet 30. oktober 2003 #5 Skrevet 30. oktober 2003 Distributører lærere Førskolelærere Hjemmeværende Sosionomer Sykepleiere Heismontører Studenter Vasker kontormedarbeidere ØkonomerBønder kokker it-folk skuespillere musikere Bhg.ass butikkmedarbeidere snekkere Militære ambulansepersonell hmmm...lang liste... Alle i flertall..hehe...selv om alle ikke er det egentlig
Edie Skrevet 30. oktober 2003 #6 Skrevet 30. oktober 2003 Mine venner: * butikksjef * avdelingsleder i matvarebutikk * butikkmedarbeider * førskolelærer * helsesekretær * studenter Fleste av vennene mine er single, men par er: * student - student * student - it-mann (2 vennepar!) * butikksjef - sekretær
Pip Skrevet 30. oktober 2003 #7 Skrevet 30. oktober 2003 Svart mange studentar i vår omgongskrets. Skal prøve å stje opp parvis dei som er par, og dei single for seg - kan jo vere litt spanande! Økonom - reiselivskoordinator (?) Tømrar - førskulelærar Lege Arkitekt - hjelpepleiar Taxisjåfør Lærar - lærar Prest - lærar Vaktmeister - sjukepleiar Økonom ...og ein masse single studentar, og par med to studentar!
Gjest lmari Skrevet 30. oktober 2003 #8 Skrevet 30. oktober 2003 Har en salig blanding av venner med laang utdannelse, med kort utdannelse og uten utdannelse. Det er jeg faktisk ganske stolt av - etter å ha hatt en venninne som var meeeget opptatt av andres utdannelsesnivå.. Og her er parene: (de som er studenter nærmer seg veldig ferdige, derfor skriver jeg det yrket de utdanner seg til, jeg). Jentene skrives først. Meg selv: Journalist - kopimaskintekniker Fysioterapeut - lærer Statsviter - statsviter Journalist - it-ingeniør Bankansatt - bankansatt Farmasøyt - farmasøyt Kokk - rørlegger Barnehagevikar - heismontør barnevernspedagog - elektriker lege - kursvert på hotell journalist - advokat lærer - snekker journalist - trailersjåfør Av de single er det to ergoterapeuter, en bibliotekar, en lærer, to-tre journalister, en barnehageassistent og en ansatt i klesbutikk.
Ingeborg Skrevet 30. oktober 2003 #9 Skrevet 30. oktober 2003 En hel del studenter i omgangskretsen min, men siden de fleste nærmer seg ferdig, gjør jeg som Imari og skriver det de nesten er blitt. Og så prøver jeg meg på noe parvis-sammensurium, og noen single til slutt. Jeg er journalist, sambo er (nesten ferdig) lærer. Journalist - sykepleier Journalist - kundeservicekonsulent Lærer - førskolelærer IT-konsulent - klimaforsker Musiker - musiker Ei med latin hovedfag som ikke riktig vet hva hun skal gjøre med det. Lærer. Lærer. Lærer. Journalist. Kunsthistoriker. Sosialantropolog. Samfunnsøkonom. Statsviter.
Gjest sexysadie Skrevet 30. oktober 2003 #10 Skrevet 30. oktober 2003 Mine venner er "utdannet" Torpedoer Hasjlangere snyltere på staten mht trygdeytelser.... Isskulptører malere fotografer sosiologer advokat styrmenn fiskere off kontor/administrasjon rengjøringsassistenter militæret (vewt ikke helt hva...) En salig blanding av dødsgode kompiser!!!
Grooo Skrevet 30. oktober 2003 #11 Skrevet 30. oktober 2003 Hm.. festlig tråd, har egentlig ikke tenkt over dette før... Setter opp parene først jeg, med jenta først: Oss: Bibliotekar - Elektriker under videreutdanning Datastudent - Elektroniker Førskolelærer - Elektroniker Musiker - Forsikrings-ett-eller-annet Grafisk designer - It-mann Blomsterdekoratør - Elektriker Fire-fem single datastudent-gutter (og ei jente) Noen single IT-menn Tre single bibliotekar-jenter og en hel del fler...
Gunilla Skrevet 30. oktober 2003 #12 Skrevet 30. oktober 2003 Skal vi se... Artig vinkling - har i grunnen aldri tenkt på dette, jeg. prosjektleder kultur - coacher interiørarkitekt - controller redaktør - elektroingeniør i militæret museumspedagog - tannlege organisasjonssekretær - organisasjonskonsulent lærer - lærer grafisk designer - elektroingeniør lærer - it-konsulent lærer - snekker/kokk (!) kommer ikke på mer i farten. Jo, har ei nyutdanna, god venninne som er arbeidsledig kunsthistoriker
Eliza Doalot Skrevet 30. oktober 2003 #13 Skrevet 30. oktober 2003 Hmmmm....si meg, er det bare jeg som kjenner bønder her? :-? I omgangskretsen min forøvrig er det: noen kokker noen servitører en haug lærere noen ingeniører en optiker og en it-koordinator (er kanskje ikke så mange muligheter oppi bygda her :D )
Edie Skrevet 30. oktober 2003 #14 Skrevet 30. oktober 2003 Hmmmm....si meg' date=' er det bare jeg som kjenner bønder her? :-? [/quote'] Kanskje det er flest fra byer her..?? Selvom jeg faktisk kjenner en bonde. (en eks... :oops: ) Men han var ikke det på heltid, hadde annen jobb til vanlig..
Gjest care Skrevet 30. oktober 2003 #15 Skrevet 30. oktober 2003 Ingenør Kaptein Lærere Kontorarbeider Lege Psykolog Forsker Rørlegger Husøkonon Produktansvarlig Regnsakapsjef Bilselger IT (vet ikke helt) IT- direktør PP- rådgivere Ergonom Barnevernspedagog Headhunter Bioingeør dette var gøy
Diva Skrevet 30. oktober 2003 #16 Skrevet 30. oktober 2003 Artig tråd ja : ) Jeg omgås : Dataingeniører Prosessoperatør Helsesekretær Turnusleger Frisørlærling Make up artist Studenter Teamleder Mekanikere Resepsjonist Sykepleiere Butikkmedarbeidere Barne og ungdomsarbeidere Homeopat Jurister Kokk
Edie Skrevet 30. oktober 2003 #17 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg vil ha en kokk i min nærmeste omgangskrets! Ser for meg de lekreste retter servert på vennekvelder...
Eliza Doalot Skrevet 30. oktober 2003 #18 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg vil ha en kokk i min nærmeste omgangskrets! Ser for meg de lekreste retter servert på vennekvelder... Du får komme på besøk til meg :D
Edie Skrevet 30. oktober 2003 #19 Skrevet 30. oktober 2003 Du får komme på besøk til meg :D Må ikke si sånt til meg, plutselig en dag så står jeg der!!
Eliza Doalot Skrevet 30. oktober 2003 #20 Skrevet 30. oktober 2003 Hehe...bare å komme det! :D men må advare om at menyen er nok ikke så mye mer spennende her enn i andre norske hjem....men jeg kan hvis jeg vil .........men dette blei visst en liten avsporing.......sorry :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå