Gå til innhold

luft=vid?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Huff, i natt skulle kjæresten min ta meg bakfra, og jeg stilte meg opp. Spriket veldig og bød meg frem... Men så skulle vi kose litt mer, så det ble ikke noen penetrering. Likevel kommer det luftelyder i det jeg legger meg i vanlig stilling igjen. Er dette et tegn på at jeg er vid der nede? Dette likte jeg ikke i det hele tatt. Har kun opplevde luft når det er snakk om bakfra-stillinger, så nå vil jeg ikke det mer....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva?

Det er jo helt normalt?

Jeg fikk litt mye lyder med en som hadde kombinasjonen litt under gjennomsnittlig størrelse og bare var "hurtig inn/ut". Tror spesielt det var sistnevnte som utløste effekten.

Du kan jo ikke mene alvor at du skal slutte med denne stillingen fordi det kommer litt lyd. Det er unngåelig avogtil, og er bare å ignorere.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig å få luft inn, spesielt i den stillingen.

• Liker 2
Gjest Heloise
Skrevet (endret)

Nei, du er ikke vid. Når man blir opphisset utvider skjeden seg litt, og i visse stillinger "åpnes" den mer, og når man da legger seg ned igjen kommer luften ut igjen (luften som ble sugd/pumpet inn under akten). Helt normalt.

Endret av Heloise
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er ett tegn på at du er unormalt vid der nede.

Når du stilte deg på alle fire åpnet du deg og dro inn en del luft, og denne luften ble så presset ut igjen når du la deg ned.

Oppsøk lege!

Gjest Consensio
Skrevet

Når du stilte deg på alle fire åpnet du deg og dro inn en del luft, og denne luften ble så presset ut igjen når du la deg ned.

Oppsøk lege!

Tull og tøys! Slutt å skrem jentene på den måten

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ok, takk for svar. Da får jeg håpe at jeg er helt normal!

Men liker ikke disse lydene - full musikk neste gang!

Skrevet

Oppsøk lege!

Noen har aldri i sitt liv hatt sex tydligen!!! :skratte:

Det der er HELT normalt, og om gutten har litt peiling på hvordan jentene er konstruert vet han der. Så slapp helt av du ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den type fis er helt normalt og overhodet ikke flaut. De som påstår noe annet har enten null erfaring med sex eller så er de helt på bærtur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...