Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor "langt" kan en gå når det kommer til alder og dating? Sikkert litt smak og behag selvfølgelig. Men tenker sånn så på min situasjon, er 20 år. Vil det da trolig være mulig for meg å få dates med damer opp til 30 år? Eller vil de mest sannsynlig se på meg som en guttevalp?

Er jo selvfølgelig på litt forskjellige stadier i livet men tror selv at alder ikke har noe spesielt å si når det kommer til kjemi og om noen kan ha det morsomt sammen.

Alle innspill blir satt pris på :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg ville det ikke vært aktuelt, for meg på 32 er en 20 åring vel ung, jeg liker menn på min egen alder.

Jeg er på en slik nettdating web-site og der får jeg mailer fra unge gutter/menn som deg, og jeg tar det ikke seriøst for å være ærlig, jeg tenker at de er kun ute etter sex, så de mailene svarer jeg ikke på.

Skrevet

Og hvis en ikke er kun interessert i sex? Og tror du de fleste damer rundt din alder ville tenkt det samme hvis de ble "approached" (hva heter det på norsk igjen? ;P) av en fyr de så var en del yngre enn seg selv?

AnonymBruker
Skrevet

20 år yngre og 10 år eldre.

Kort sagt, hun må være mellom 20 og 50 år gammel.

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg var 25 da jeg møtte kjæresten min, og han var 20. Nå er jeg ikke 30 da...

Kommer nok helt an på deg, hvor moden du er osv. og samme med den du møter. Min kjæreste er mye mer moden enn mine ekser som er i 30-årene. Alle er forskjellige steder i livet :) Lykke til!

Skrevet

Har en venninne på 26 år som dater en på 20. Har en venninne på 28 som er sammen med en på 22. Har en venninne på 27 som er sammen med en på 40... Mao, alt er jo i grunn mulig her. Folk er forskjellige. Kvinner er forskjellige..

Personlig vil jeg helst ha en som er på min alder eller eldre. Men det er bare hva jeg foretrekker. Jeg kan aldri si aldri. Og har datet yngre menn. Også vært sammen med en. Men det var bare snakk om 2 års forskjell da..

Likevel, så tiltrekkes jeg helst av eldre og mer modne menn. Men også yngre kan jo være svært modne for alderen. Mens eldre kan være noen umodne guttevalper til sinns. You never know...

Skrevet

Jeg er 20, og kjæresten min er akkurat fylt 31. Det er altså litt over 10 års aldersforskjell mellom oss, men jeg har aldri hatt det så bra i et forhold før. Noen rynker selvsagt på nesa når de hører hvor gammel han er, men jeg sier det har da mye mer med det indre å gjøre, hvor moden du er osv.

Skrevet

Når jeg var 25år, var jeg sammen med en som var 34år. Ingen av oss så på aldersforskjellen som et problem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 og holder på med en som er 21. Ikke noe problem for oss, selv om jeg før jeg møtte ham kanskje ville synes 21 var for ungt ;) Kommer veldig an på personen, kjemien, osv :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...