AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er voksen. Jeg har hatt min del elskere gjennom årene, noen faste og noen mindre faste. Nå har jeg levd i sølibat en stund, men så fikk jeg besøk av en ung venn, en god del yngre enn meg og vi hadde sex. Det var en helt grei opplevelse. Han syntes nok selv at han "kom tidlig" og sa "du er så varm der inne". Jeg har hørt at jeg er god, at jeg er sensuell og at jeg vet hvordan jeg skal tilfredsstille en mann, men at jeg er "varm der inne", nei det har jeg aldri hørt før. Mitt spørsmål til dere menn som leser forumet er altså om dere opplever temperaturforskjell fra kvinne til kvinne eller fra gang til gang? Og om, hvis dere gjør, dette er avgjørende for utholdenheten? Jeg opplevde ikke utsagnet som negativt, mer som en forklaring på hvorfor han ikke holdt så lenge han nok hadde lyst til. Vi kommer kanskje til å ha sex flere ganger, kanskje jeg skal kjøle ned med en isbit neste gang?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Det har jeg ofte hørt. Tror det er vanlig, men alle sier det vel ikke.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Jeg pleier å legge 5 isbiter i en kondom og kjøre oppi, og som tas ut før min venn og jeg setter igang. Dette er meget vellykket og noe enhver kvinne bør gjøre! Trodde dette var en kjent metode som de fleste brukte. Spesielt de som har en venn som vanligvis kommer for fort... Med hilsen Frøken Kos :sengekos:http://
Gjest mann Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er voksen. Jeg har hatt min del elskere gjennom årene, noen faste og noen mindre faste. Nå har jeg levd i sølibat en stund, men så fikk jeg besøk av en ung venn, en god del yngre enn meg og vi hadde sex. Det var en helt grei opplevelse. Han syntes nok selv at han "kom tidlig" og sa "du er så varm der inne". Jeg har hørt at jeg er god, at jeg er sensuell og at jeg vet hvordan jeg skal tilfredsstille en mann, men at jeg er "varm der inne", nei det har jeg aldri hørt før. Mitt spørsmål til dere menn som leser forumet er altså om dere opplever temperaturforskjell fra kvinne til kvinne eller fra gang til gang? Og om, hvis dere gjør, dette er avgjørende for utholdenheten? Jeg opplevde ikke utsagnet som negativt, mer som en forklaring på hvorfor han ikke holdt så lenge han nok hadde lyst til. Vi kommer kanskje til å ha sex flere ganger, kanskje jeg skal kjøle ned med en isbit neste gang? Har ikke opplevd noen særlig temperaturforskjeller nei, kroppstemperaturen er jo nesten lik for de fleste på 37 grader (noen små avvik er det jo mellom folk) Uansett tror jeg ikke det har noe å si på utholdenheten, det er hans egen utholdenhet samt hans størrelse og din tranghet som gjerne bestemmer hvor lenge han holder. Hvis han har stor/tykk penis og/eller du er ganske trang så er jo det en forklaring. Ellers så kan han jo også trene opp utholdenheten ved at han øver på å onanere/ha sex til han bare nesten kommer og så stoppe. Gjør dette flere ganger før han endelig kommer.
chikako Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 De første gangene man har sex er man jo ikke helt "samstemte" Ikke lag noen stor deal ut av det om han kommer fort neste gang heller, det er jo ikke så rart. Man er kåt, gira og kanskje forelska, og da kan det fort gå over styr. Jeg tror nok det er vanligere enn man får inntrykk av når man hører folk snakke om at de har sex i timevis. Etter en stund uten sex, hvor han kanskje har blitt vant til å ta en rask runk er det jo ikke så rart at han kommer fort. Jeg tror det kommer til å utjevne seg etterhvert, uten at du må hjelpe til med nedkjøling. Fokuser heller på å vise at du har en god opplevelse med ham. Jeg tror nok han sa det fordi han ble flau, men du vet jo i alle fall at han hadde det godt sammen med deg.
Gjest oppgitt Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Det er varmt inne i fitter. I alle fall om dama puster. Er ikke pikkens hans varm når han dytter den inn i fitta di kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Han sa det nok fordi det var litt flaut å komme fort. Hadde samme opplevelse med en(vi var da ikke kjæreste, sikkert ekstra flaut pga det..) - og han kom med en gang han penetrerte. Jeg kjente jo dette, visste at han ikke hadde hatt sex før og brydde meg ikke vesentlig om det. Men, han reagerte med å si at "kanksje ikke vi skal gjøre det likevel" - og jeg bare spilte med og lot det fare uten å kommentere hva som faktisk skjedde. Måtte jo som vanlig på toalettet etterpå og lot som om jeg "bare måtte så tisse". Neste gang var det jo en helt annen sak Har også blitt beskrevet som varm - men i positiv forstand.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Jeg pleier å legge 5 isbiter i en kondom og kjøre oppi, og som tas ut før min venn og jeg setter igang. Dette er meget vellykket og noe enhver kvinne bør gjøre! Trodde dette var en kjent metode som de fleste brukte. Spesielt de som har en venn som vanligvis kommer for fort... Med hilsen Frøken Kos :sengekos:http:// Morsom du. Jeg syns bare det var en litt morsom kommentar, vi hadde det som sagt helt greit. Som nenvt så er han en del yngre enn meg, kanskje derfor han ble litt ille berørt. Men han hadde det godt - det er jeg ikke i tvil om. Jeg hadde det ikke så værst jeg heller, så slipper noen å spekulere over det.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #9 Skrevet 20. mars 2011 Mitt spørsmål til dere menn som leser forumet er altså om dere opplever temperaturforskjell fra kvinne til kvinne eller fra gang til gang? Og om, hvis dere gjør, dette er avgjørende for utholdenheten? Det er selvfølgelig ingen forskjell på temperaturen i skjeden fra ei dame til ei annen. Og heller ingen forskjell i temperatur fra "gang til gang". Med mindre dama har høy feber, kanskje. At noen "føler" at det er varmt beviser jo ikke at det er noen reell temperaturforskjell.
chikako Skrevet 20. mars 2011 #10 Skrevet 20. mars 2011 Det er selvfølgelig ingen forskjell på temperaturen i skjeden fra ei dame til ei annen. Og heller ingen forskjell i temperatur fra "gang til gang". Med mindre dama har høy feber, kanskje. At noen "føler" at det er varmt beviser jo ikke at det er noen reell temperaturforskjell. Temperaturen kan faktisk varierer etter hvor man befinner seg i syklusen. Det er jo sånn fruktbarhetsmålere som Pearly fungerer; de måler temperaturen i skjeden. 2
Gjest Jentehumor Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 Ja jeg er også god og varm inni der sier de
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2011 #12 Skrevet 20. mars 2011 Temperaturen kan faktisk varierer etter hvor man befinner seg i syklusen. Det er jo sånn fruktbarhetsmålere som Pearly fungerer; de måler temperaturen i skjeden. Temperaturen i kroppen ligger rundt 37 grader. Temperaturen i skjeden skiller seg ikke nevneverdig ut fra dette.
chikako Skrevet 20. mars 2011 #13 Skrevet 20. mars 2011 (endret) Temperaturen i kroppen ligger rundt 37 grader. Temperaturen i skjeden skiller seg ikke nevneverdig ut fra dette. Nei, veldig drastisk gjør den selvfølgelig ikke, men temperaturen i skjeden varierer altså "fra gang til gang". Temperaturen stiger nemlig ved eggløsning. Endret 20. mars 2011 av chikako
Gjest anonym mann Skrevet 20. mars 2011 #14 Skrevet 20. mars 2011 Det virker som TS er i den klassiske situasjonen når dama ikke klarer å tolke det han sier. Han ga ikke en begrunnelse til deg på hvorfor du ikke holder mål seksuellt, eller noen karakteristikk av hvorfor du får han til å komme fort. Han beskrev hva som føltes så godt der og da, med han sin dagsform og kåthet: Det føles varmt og godt rundt pikken å ha den i ei fitte.I dag var det så godt for meg at jeg kom litt fort. Ok? 1
QueenPenelope Skrevet 20. mars 2011 #15 Skrevet 20. mars 2011 Mannen min sier veldig ofte at "åhhh, så varmt og vått det er her". Vi har det litt småkjølig på soverommet, så jeg tenker han kjenner god forskjell på å ha utstyret ute i friluft og da han kommer inn i kroppstemperaturen min 2
Gjest anonym mann Skrevet 20. mars 2011 #16 Skrevet 20. mars 2011 Det virker som TS er i den klassiske situasjonen når dama ikke klarer å tolke det han sier. Han ga ikke en begrunnelse til deg på hvorfor du ikke holder mål seksuellt, eller noen karakteristikk av hvorfor du får han til å komme fort. Han beskrev hva som føltes så godt der og da, med han sin dagsform og kåthet: Det føles varmt og godt rundt pikken å ha den i ei fitte.I dag var det så godt for meg at jeg kom litt fort. Ok? Selvfølgelig må damer ta det som en personlig kritikk av dem selv, vri det til noe negativt, og ta det som et tegn på at de ikke holder mål, når en mann gir noe som er et kompliment. ... Det skyldes at damer er så usikkre på seg selv bestandig. "Er jeg feit i denne buksa?" -Nei. Du har formfulle kurver i den buksa. "Du syns jeg er FEIT! "
Gjest anonym mann Skrevet 20. mars 2011 #17 Skrevet 20. mars 2011 Mannen min sier veldig ofte at "åhhh, så varmt og vått det er her". Vi har det litt småkjølig på soverommet, så jeg tenker han kjenner god forskjell på å ha utstyret ute i friluft og da han kommer inn i kroppstemperaturen min Friluft har ikke noe med saken å gjøre. Det føles sinnsykt varmt og godt inne i en skjede.
Gjest Iah Skrevet 20. mars 2011 #18 Skrevet 20. mars 2011 Nei, veldig drastisk gjør den selvfølgelig ikke, men temperaturen i skjeden varierer altså "fra gang til gang". Temperaturen stiger nemlig ved eggløsning. Det er ikke temperaturen i skjeden som stiger ved eggløsning. Temperaturen der er den samme som i resten av kroppen. Men kroppstemperaturen stiger litt ved eggløsning, men dette gjelder altså hele kroppen.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #19 Skrevet 20. mars 2011 ... Jeg opplevde ikke utsagnet som negativt, mer som en forklaring på hvorfor han ikke holdt så lenge han nok hadde lyst til. ... Det virker som TS er i den klassiske situasjonen når dama ikke klarer å tolke det han sier. Han ga ikke en begrunnelse til deg på hvorfor du ikke holder mål seksuellt, eller noen karakteristikk av hvorfor du får han til å komme fort. Han beskrev hva som føltes så godt der og da, med han sin dagsform og kåthet: Det føles varmt og godt rundt pikken å ha den i ei fitte.I dag var det så godt for meg at jeg kom litt fort. Ok? Takk for svaret, anonym mann. Jeg bare måtte ta med den lille biten i startinnlegget der jeg forteller at jeg ikke opplevde utsagnet som negativit, men derimot en forklaring på noe som gjorde min unge elsker utrolig fortvilet.
Gjest anonym mann Skrevet 20. mars 2011 #20 Skrevet 20. mars 2011 Mitt spørsmål til dere menn som leser forumet er altså om dere opplever temperaturforskjell fra kvinne til kvinne eller fra gang til gang? Og om, hvis dere gjør, dette er avgjørende for utholdenheten? Jeg opplevde ikke utsagnet som negativt, mer som en forklaring på hvorfor han ikke holdt så lenge han nok hadde lyst til. Vi kommer kanskje til å ha sex flere ganger, kanskje jeg skal kjøle ned med en isbit neste gang? Nå er utholdenheten avgjort av mange ting. Hvor kåt er man på dama, hvor lenge er det siden man hadde sex, hvordan forløper forplay og selve samleie. Du må jo ikke byne å fjerne ting som han syntes var sinnsykt godt... Kanskje han drømmer om å føle det samme neste gang. Så har du tatt det bort med å frostskade deg med isbiter... Dessuten kan du ikke forandre på kroppstemperaturen din med å ta noen isbiter inn der. Og så kan du tenke på at da blir du først kjølig og så sinnsykt varm. Da tar det hvertfall mer kontroll å stoppe en utløsning...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå