AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har klart å rote bort lønns- og trekksoppgaven for 2010 fra bi-arbeidsgiver. Ligger denne ute på nett en plass, der man må logge seg inn med MinID feks.? Prøvde altinn.no, men fant ingenting der. Jeg vet samme opplysninger vil stå på selvangivelsen som blir sendt ut på tirsdag, men har tenkt å gjøre en kjapp utregning selv på hvor mye jeg får igjen (evt. må betale tilbake).
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Nei, den ligger ikke på nett. tallene fra LT skal i prinsippet komme inn på den forhåndsutfylte SA, men litt av poenget er jo at du skal sjekke LT mot lønnsslippene og at du skal sjekke den forhåndsutfylte SA mot LT.
Glitnir Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Lønns- og trekkoppgavene ligger ikke på nettet - det er jo de du får fra din egen arbeidsgiver! Det er bare (noen av) selve tallene som også står i selvangivelsen. Ettersom du bør sjekke opp om disse stemmer med tallene i selvangivelsen bør du finne den igjen da. Dersom den er rotet bort er det enkleste å slå på tråden til arbeidsgiver og be om en kopi.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Du kan få LTO ved å ringe skatteetaten eller skatteoppkreveren i din kommune.
Wonders Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Du kan få LTO ved å ringe skatteetaten eller skatteoppkreveren i din kommune. Nei ... Det er din arbeidsgivers oppgave. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå