Gjest Tea Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Hei ! Jeg er en jente på 23 som lurte på om dere synes det er deiligst å suge når den er slapp eller stå.?Jeg liker best å suge når den er myk og "liten"for når den står er den nesten for stor og hard.Er det noen jenter her inne som synes det samme som meg ?
Gjest Triny Skrevet 31. oktober 2003 #2 Skrevet 31. oktober 2003 Godt å suge slapp til nesten stiv ja...kjenne at den blir større i munnen av stimuleringen du gir hehe, utrolig opphissende. Liker det best, er den helt hard kan den jo brukes ettpar andre plasser.
Gjest glamourgirl Skrevet 31. oktober 2003 #3 Skrevet 31. oktober 2003 Spiller ingen trille... Bare jeg får tilfredsstilt suttebehovet mitt Men er enig i at det er deilig å suge en slapp til den blir hard, men jeg synes det er kult å suge når den er så stor at det er vanskelig, også jeg :oops: Men så har jeg alltid vært stor i kjeften...
Nøste Skrevet 31. oktober 2003 #4 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg liker også å suge når den er liden å slapp den er deilig å kose med da .
Gjest salma Skrevet 31. oktober 2003 #5 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg liker det uansett, men når den er erigert er det diverse andre ting man kan bruke den til - og det er enda bedre! ;-)
Arketypen Skrevet 31. oktober 2003 #6 Skrevet 31. oktober 2003 :o aaaahhhhhh!!! Løper ut!!! Jeg er blind jeg er blind!!....
Gjest salma Skrevet 31. oktober 2003 #7 Skrevet 31. oktober 2003 Hey, Arketypen, tåler du ikke å se hva kvinner egentlig tenker på? ;-)
Quinden Skrevet 31. oktober 2003 #8 Skrevet 31. oktober 2003 :o aaaahhhhhh!!! Løper ut!!! Jeg er blind jeg er blind!!.... For hard kost tydeligvis
Gjest Hege Skrevet 31. oktober 2003 #9 Skrevet 31. oktober 2003 Mener å lese at trådstarteren ønsker seriøse svar?
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #10 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg liker det best når den er litt sånn en "mellomting". En innsnurpet liten snegle er ikke særlig spennende, mens en knallhard påle virker litt utålmodig på meg. Hvis 1 er minimal størrelse og 10 max erigrert foretrekker jeg nivåene 3- 8.
Bø Skrevet 31. oktober 2003 #11 Skrevet 31. oktober 2003 Hm... Dette forstår jeg ikke helt. Hvis man begynner å suge en liten slapp en, så tar det jo max 5 sekunder før den er steinhard. Har aldri opplevd noe annet jeg, og jeg har da "suttet" på en del
Rannva Skrevet 31. oktober 2003 #12 Skrevet 31. oktober 2003 Hm... Dette forstår jeg ikke helt. Hvis man begynner å suge en liten slapp en, så tar det jo max 5 sekunder før den er steinhard. Har aldri opplevd noe annet jeg, og jeg har da "suttet" på en del Enig. Men det er vel bare positivt? Tror jeg ville blitt litt snurt om den ikke vokste..
Noorgie Skrevet 31. oktober 2003 #13 Skrevet 31. oktober 2003 Det er nå bare herlig å bli sugd stiv av sin kjære. Flott at så mange jenter liker det :D
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2003 #14 Skrevet 1. november 2003 kunne gjerne tenkt meg det.. Men aldri opplevd det, den er alltid hard når jeg skal sette igang. Jeg vil kjenne en myk bli hard....
allon Skrevet 1. november 2003 #15 Skrevet 1. november 2003 deilig å bli sugd stiv ja! er kjempegodt når den er slapp og..men det varer jo ikke lenge akkuratt
Linemor Skrevet 1. november 2003 #16 Skrevet 1. november 2003 tja, må vel si at jeg liker den best stor og hard jeg da. ja da kan den brukes til annet også, men må det bare være enten eller da?
*Lillian* Skrevet 6. november 2003 #18 Skrevet 6. november 2003 Liker best å suge når den er hard jeg.. Men jeg liker å ta på med hendene til den blir hard...kose den hard For så å deretter ta i bruk mine ferdigheter med munnen Men - som Linemor sier, det trenger vel ikke å være bare enten eller? Lillian
BaggerLane Skrevet 7. november 2003 #19 Skrevet 7. november 2003 Det er jo for å få den stiv det suges, er det ikke? Det er ikke mange av dere jentene som gjør det av noen som helst annen grunn kan jeg tenke meg...
*Lillian* Skrevet 7. november 2003 #20 Skrevet 7. november 2003 Som sagt, sjelden jeg suger den stiv - jeg suger når den har blitt stiv jeg Lillian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå