AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 1.. Fungerer denne i et mindre formelt sommerbryllup? 2.. Hva slags farge på skoene kan jeg ha til denne? http://www.coast-stores.com/VICTORIA-JANE-DRESS/Dresses/coast/fcp-product/2224628160
Sofiemor Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har ikke greie på den slags, kunne like gjerne ha foreslått gummistøvler til kjolen Men, WOW, for en flott kjole!!
Djungelvrål Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Nudefargede, spisse pumps som modellen har er nydelig til alle kjoler og da får du brukt de senere. De gjør at beina dine ser lengre ut pga fargen og formen, (spisse sjo forlenger beina) Finner de bare aldri i vanlige skobutikker... Finner de bare i mørk beige og brunt.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Sykt fin kjole! Absolutt bryllupsmateriale Vinnie: Kanskje du finner noe du liker her: http://www.shopstyle.com/browse?fts=nude+pumps
Djungelvrål Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 (endret) Takk....de eneste jeg likte var de fra Jimmy Choo...litt for mye for lommeboka mi kan du si... 4-5000 for et par pumps er ganske sprøtt å betale uansett da..+ toll.. Huff Endret 20. mars 2011 av Vinnie
Tonka Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Ja, den fungerer i et uformelt sommerbryllup. Den er kanskje i overkant formell, og jeg likte ikke kjolen spesielt godt, men den fungerer definitivt i et bryllup, og vil kle de fleste kroppsfasonger. Når det gjelder sko er jeg enig med de andre i at nude sko vil se fantastisk ut til og at du vil få bruk for skoene i mange andre anledninger, så det vil være en god investering. Men er bryllupet inne eller ute? Når du sier uformell tenker jeg utendørsbryllup, og i så fall hadde jeg lett etter noe annet enn stiletter. Som ]disse eller disse.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Du kunne gjerne komt i denne i mitt bryllup. Så lenge kjolen ikke er rød,hvit eller svart! Og det var den jo ikke. Kjempe fin!!!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #8 Skrevet 20. mars 2011 Du kunne gjerne komt i denne i mitt bryllup. Så lenge kjolen ikke er rød,hvit eller svart! Og det var den jo ikke. Kjempe fin!!!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #10 Skrevet 20. mars 2011 Du kunne gjerne komt i denne i mitt bryllup. Så lenge kjolen ikke er rød,hvit eller svart! Og det var den jo ikke. Kjempe fin!!! Av ren nysgjerrighet: Hvorfor ikke rød eller sort?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 Du kunne gjerne komt i denne i mitt bryllup. Så lenge kjolen ikke er rød,hvit eller svart! Og det var den jo ikke. Kjempe fin!!! Forresten har du sett på nelly.com etter sko? Eller brandos.no?
Gjest Nanette Skrevet 20. mars 2011 #12 Skrevet 20. mars 2011 Av ren nysgjerrighet: Hvorfor ikke rød eller sort? Fordi det er FY-FY i bryllup. (skikk og bruk) 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #13 Skrevet 20. mars 2011 Fordi det er FY-FY i bryllup. (skikk og bruk) Jeg trodde hvitt var det eneste fy-fyet. Rødt var (merk: var) fy-fy i gamledager for å ikke se horete ut hvis jeg ikke tar helt feil, svart var fy-fy pga. overtro. Men så vidt jeg vet så gjelder dette kun ultratradisjonelle bryllup (noe jeg ikke fikk inntrykk av at dette er) i dag. 50% av gjestene i det forrige bryllupet jeg var i hadde sorte klær. Jeg synes det er teit med regler som dette. Jeg har kun sorte kjoler og kjøper meg ikke nye kjoler (som jeg aldri kommer til å bruke) for et bryllup. 1
Gjest Jay Skrevet 20. mars 2011 #14 Skrevet 20. mars 2011 Sort: minner om begravelse rødt: for mye oppmerksomhet/hatt sex med brudgommen! 1
Gjest Consensio Skrevet 20. mars 2011 #15 Skrevet 20. mars 2011 Rødt tar vel for mye oppmerksomhet. Hvitt er forbeholdt bruden Sort er en sørgende farge Uansett, så burde vel folk se ann bryllupet, hva brudeparet mener er akseptabelt og ikke minst, kle seg komfortabelt. Sort eller rødt kan være veldig fint det, og man trenger jo ikke være dyster selv om man går i sort kjole. Hvitt kan man jo også bruke, men jeg syns jo det blir litt rart om den hvite kjolen ligner på en brudekjole for eksempel. 1
Gjest Ruccola Skrevet 20. mars 2011 #16 Skrevet 20. mars 2011 Hvite søte sko og hvit nett liten veske blir en slager til denne kjolen! Og hvitt sjal eller kortjakke om det er litt kjølig DA snakker vi sommer da!
MsLeela Skrevet 20. mars 2011 #17 Skrevet 20. mars 2011 Jeg trodde hvitt var det eneste fy-fyet. Rødt var (merk: var) fy-fy i gamledager for å ikke se horete ut hvis jeg ikke tar helt feil, svart var fy-fy pga. overtro. Men så vidt jeg vet så gjelder dette kun ultratradisjonelle bryllup (noe jeg ikke fikk inntrykk av at dette er) i dag. 50% av gjestene i det forrige bryllupet jeg var i hadde sorte klær. Jeg synes det er teit med regler som dette. Jeg har kun sorte kjoler og kjøper meg ikke nye kjoler (som jeg aldri kommer til å bruke) for et bryllup. Tidligere symboliserten en rød kjole i et bryllup, at man har hatt seg med brudgommen :gjeiper: Svart kjole er jo begravelsesfarge, så det skal man ikke ha i en festanledning. MEN! I mitt bryllups hadde jentene både svarte og røde kjoler på seg (og alle andre fargene for den saks skyld), uten at jeg synes det var respektløst eller teit. Jeg har selv hatt en burgunderrød kjole i et bryllup, uten å få noen komentarer for det. Jeg tror det kommer veldig an på hvor tradisjonelt et bryllup er. Hvis brudeparet velger å følge alle tradisjonene slavisk, ville jeg kanskje ha tenkt meg om et par ganger før jeg tok på meg en rød eller svart kjole. Hvis ikke = kjør på! Og dessuten, kjolen på bildet er jo ikke rød. Kjempefin kjole! I like
Gjest Ylva Virvla Skrevet 20. mars 2011 #18 Skrevet 20. mars 2011 1.. Fungerer denne i et mindre formelt sommerbryllup? 2.. Hva slags farge på skoene kan jeg ha til denne? http://www.coast-stores.com/VICTORIA-JANE-DRESS/Dresses/coast/fcp-product/2224628160 1) Ja, kjempebra! Flott kjole. Den er dessuten a) ikke hvit, b) ikke for kort. Regelen om å ikke bruke rødt har jeg kun hørt om på KG, gi blaffen i den regelen. 2) Nude/beige hadde vært nyyyyydelig. Støtter det forslaget!
Gjest Ruccola Skrevet 20. mars 2011 #19 Skrevet 20. mars 2011 Er man usikker skal man spørre bruden, det er henne sånt er enten veldig viktig for, eller uvesentlig Men ja, rødt "symboliserer" enten å ha hatt seg med brudgommen, eller at man vil ha mer oppmerksomhet enn bruden Sort syns jeg som regel er greit, men da skal man ha farget tilbehør så man ike kan forveksles med en sørgende
Fanderay Skrevet 20. mars 2011 #20 Skrevet 20. mars 2011 Kjolen fungerer kjempefint I tillegg til det som er nevnt kan du også bruke sølvfargede sko. Noe ala dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå