AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 jeg har sett en jente i mitt liv som gikk i en blanding av vanlig gjennomsiktig strømpebukse og tights.... dvs en tights der de ikke-gjennomsiktige delene var sydd i blomster-mønstre... jeg kunne tydelig se huden på bena hennes og litt til :-) hva slags plagg er dette?? hva kalles det?? 1
Quijote Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Det er ikke bare vanlige strømpebukser med mønster du snakker om, da? Litt som dette eller dette? 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Det er ikke bare vanlige strømpebukser med mønster du snakker om, da? Litt som dette eller dette? ja, kanskje det? jeg kunne ihvertfall se huden hennes :-) hun hadde på seg en lang overdel sånn at rumpa hennes var dekket, men jeg kunne se litt likevel :-) fikk tlfnr hennes også, det er bare det at hun har kjæreste... kunne helt klart tenke meg å ha sex med henne. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Too much info! :-) denne skjønte jeg ikke... 1
Tonka Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 ja, kanskje det? jeg kunne ihvertfall se huden hennes :-) hun hadde på seg en lang overdel sånn at rumpa hennes var dekket, men jeg kunne se litt likevel :-) fikk tlfnr hennes også, det er bare det at hun har kjæreste... kunne helt klart tenke meg å ha sex med henne. Så fint for deg da... Kanskje du bare skal sende henne en sms da, og spørre om hun har lyst til å ha sex med deg? Det hun hadde på seg var nok en strømpebukse med mønster. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Så fint for deg da... Kanskje du bare skal sende henne en sms da, og spørre om hun har lyst til å ha sex med deg? Det hun hadde på seg var nok en strømpebukse med mønster. jeg kan jo ikke spørre henne om sex nå som hun har kjæreste... men hvis hun blir singel igjen så kan jeg jo se... sende en sms og spørre om det??? 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #9 Skrevet 4. april 2011 jeg kan jo ikke spørre henne om sex nå som hun har kjæreste... men hvis hun blir singel igjen så kan jeg jo se... sende en sms og spørre om det??? jeg vil ha svar på dette...
Gjest idakaroline Skrevet 4. april 2011 #10 Skrevet 4. april 2011 jeg kan jo ikke spørre henne om sex nå som hun har kjæreste... men hvis hun blir singel igjen så kan jeg jo se... sende en sms og spørre om det??? Istedenfor å spørre her og må vente på svar fra andre, gjør du jo så klart det du vil selv. Det er ikke værre enn det. Du kan vel kanskje tenke deg til hva som er normalt å gjøre i en sånn situasjon også eller ...?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2011 #11 Skrevet 4. april 2011 Istedenfor å spørre her og må vente på svar fra andre, gjør du jo så klart det du vil selv. Det er ikke værre enn det. Du kan vel kanskje tenke deg til hva som er normalt å gjøre i en sånn situasjon også eller ...? ja, men tonka sa noe annet... var det et godt råd hun ga eller??
Gjest idakaroline Skrevet 4. april 2011 #12 Skrevet 4. april 2011 (endret) ja, men tonka sa noe annet... var det et godt råd hun ga eller?? Send henne en melding da, men du kan nok ikke forvente at du får respons når hun har kjæreste. Vil heller tippe at du blir totalt avvist. Skjønner ikke hvorfor du spør her en gang ... Endret 4. april 2011 av idakaroline
Gjest Heloise Skrevet 4. april 2011 #13 Skrevet 4. april 2011 Sånn "lace" tights, tenker jeg. Vært mange av de ute i butikkene i alle fall i fjor høst og i vinter... Sikkert å få tak i enda. De kan være fine!
Despicable Me Skrevet 4. april 2011 #14 Skrevet 4. april 2011 Too much info! :-) Haha, jeg er sååå enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå