AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Jeg er litt usikker på om jeg skal utfordre meg selv til en litt lenger løperute til flere av de årlige løpearragementene her i området enn jeg pleier, og siden alle mine løpevenner som løper den lange ruten er litt raskere enn meg tenker jeg å endelig bruke pulsklokken ordentlig i forhold til intervaller og soner. Så derfor må jeg presse meg selv og endelig teste makspulsen min, problemet er bare at her er det flatt som en pannekake, så alle sidene som sier man skal finne en bakke og løpe i er uaktuelt.. Noen som vil komme med litt inspirasjon om hvordan jeg skal makspuls teste meg selv? Tør ikke på løpebånd i fare for å fyke av båndet på 15 km i timen eller lignende
Supraspinatus Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Jeg er litt usikker på om jeg skal utfordre meg selv til en litt lenger løperute til flere av de årlige løpearragementene her i området enn jeg pleier, og siden alle mine løpevenner som løper den lange ruten er litt raskere enn meg tenker jeg å endelig bruke pulsklokken ordentlig i forhold til intervaller og soner. Så derfor må jeg presse meg selv og endelig teste makspulsen min, problemet er bare at her er det flatt som en pannekake, så alle sidene som sier man skal finne en bakke og løpe i er uaktuelt.. Noen som vil komme med litt inspirasjon om hvordan jeg skal makspuls teste meg selv? Tør ikke på løpebånd i fare for å fyke av båndet på 15 km i timen eller lignende Tredemølle er jo veldig greit mtp at du kan øke stigningen. Du trenger ikke bakke for å teste makspuls ute, det er bare lettere med bakke. Følg samme oppskriften som ellers. Husk å holde høy fart. På alle dragene utenom det aller siste så skal det føles meget anstrengende, men ikke utmattende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå