AnAngel Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Ser i siste Kamille at det går an å få kjøpt en dings som heter Silk`n Sens Epil som skal fjerne hår ved hjelp av lys! Noen som har prøvd? Høres for godt ut til å være sant
englove Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 Har ikke prøvd, men har hørt om Philips sin Lumea, og den skal visst nok fungere. Men så koster den rundt 5000,- da..
AnAngel Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2011 Oi! Det var dyrt med 5000! Har ikke hørt om den du viser til. Nå har jeg bestilt fra elkjøp og der kostet den 1990,- (den jeg spurte om) dyrt nok det også.. men nå er jeg så lei av barbering , epilering og voksing, så håper virkelig den funker! skal oppdatere her når jeg får prøvd den ut
AnAngel Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2011 Da var maskinen kommet i hus Tenkte å prøve den ene leggen først, jeg har epilert den andre, bare for å se om det er forskjell. I kveld prøvde jeg "lys-maskinen" - må innrømme at jeg var litt pysete - var livredd for at det skulle gjøre veldig vondt. Vel..det gjorde ikke vondt i det hele tatt. Det kom et sterkt rødt lys for hver gang jeg klikket. Det er anbefalt å lukke øynene, så jeg er ikke helt sikker på om jeg fikk tatt alle områder like nøye :gjeiper: Nå har det gått ca. 1 time og nå kjenner jeg det brenner litt enkelte steder. Håper det ikke blir verre Så nå er det egentlig bare å vente og se om det funker dette her
lille_lam Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Hei Ser fram til å høre hvordan det går, har tenkt på å kjøpe en slik selv..
Yasi Skrevet 31. mars 2011 #8 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har Philips Lumea, og jeg er kjempe fornøyd med den =) Den funker, og selv om prisen er stiv synes jeg allikevel at den er verdt det, da jeg blir kvitt hårene mine
KaDust Skrevet 31. mars 2011 #9 Skrevet 31. mars 2011 Holder det lenge? Altså tar det lang tid før de vokser ut igjen?
Yasi Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Altså, jeg oppfyller alle de kravene som stilles til laserbehandling - lys hud og tykke, mørke hår. Derfor fungerer generelt laser veldig bra på meg Mine hår bruker opptil 4 uker og vel så det før de vosker ut igjen etter en behandling. Jeg slipper å tenke på hårvekst, for det håret som vokser blir bare tynnere og tynnere Jeg er veldig fornøyd med Lumea!
AnAngel Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 31. mars 2011 Nå koster den 2995 Min lenke Så kjipt! Hmm, merkelig...det ligner ikke meg å ha sånn flaks :gjeiper:
AnAngel Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #13 Skrevet 31. mars 2011 Nå er det 2 dager siden, og det er ingen tegn til hår på leggene Svi/brennefølelsen forsvant etter noen få timer. Hmm..håper den er like god som Lumea, da
KaDust Skrevet 1. april 2011 #14 Skrevet 1. april 2011 Jeg har også veldig lys hud, og mørke tykke hår. Men nå har jeg ikke sjans i havet til å få råd til en slik en uanset.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #15 Skrevet 1. april 2011 Noen som har erfaring å bruke lysmaskin på lyse hår i ansiktet?
englove Skrevet 1. april 2011 #16 Skrevet 1. april 2011 Noen som vet om det går an å fjerne hårene der nede med disse apparatene?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå