Gjest Raindrops Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Eller glemte å glemte, det ble den letteste overskriften Saken er at jeg missforstod, og trodde at de timene jeg jobbet helgen 5 og 6 mars, skulle på meldekortet som jeg skal sende idag, men jeg ser jo nå at datoene ikke stemmer. Burde sikkert forstått det sist også, men sånn er det... Så hva gjør jeg? Jeg skal selvfølgelig ringe NAV på mandag, men akkurat nå er jeg litt stresset. Jeg ville jo ikke snyte systemet =/ Skal jeg bare sette opp de timene på en annen helg, slik at beløpet uansett går opp i opp, eller skal jeg bare vente til mandag, og til jeg får snakket med NAV? Off, jeg hater når ting loker seg til, og har hørt så mange skrekkhistorier om NAV
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Når jeg skulle sende meldekort med antall timer, dager, og datoer til nav for første gang, så ble ingenting rett! Tiltak og arbeide var da to forskjellige kolonner, men det skjønte ikke jeg da, så jeg fyllte ut arbeid hele dagen, og tiltak hele dagen, jeg trodde tiltak og jobb var det samme. For mitt tiltak gikk jo ut på jobb..... Joda, kan bli superforvirra av mindre! Jeg ringte Nav mandagen etter ( dette var en fredag ) og sa at de måtte gå innpå meldekortet og slette det jeg hadde ført opp, for det var misforstått. Behandleren min gjorde det på 10 min, alt i orden
Gjest Raindrops Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Men jeg har jo nå fått utbetalt penger som jeg egentlig ikke har krav på. Det er litt for sent å gå inn på meldekortet fra forrige gang for å endre det. =/ Det er jo ikke snakk om noen stor sum, siden jeg jobbet bare 2 av 14 dager, men likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå