AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 I 2005 gikk jeg Helse & sosial,og etter det Helse service På Helse & sosial fikk jeg 2 i matte og 1 på matte examen(stryk)..prøvde igjen og strøk da også.. 1) Har jeg da bestått matte,eller må jeg ta faget på nytt..eller bare matte examen? Jeg strøk også på tverrfaglig examen da jeg ikke forsto hva jeg skulle gjøre:/ 2)Vil gjerne gå apotekteknikk og lurer på om jeg må ta disse to examene på nytt for å få "godkjent" Helse og sosial? Jeg vil helst unngå disse examnene da jeg sliter veldig med mattematikk og ikke forstår tverrfaglig examen..føler meg rett å slett dum:(..er det mulig på en eller annen måte og kansje slippe og ta disse? Jeg skal utredes for adhd/add om ikke så lenge også Det eneste som hindrer meg i å prøve meg på skole igjen er disse to gamle examnene som henger igjen.. Beklager at det ble så utrolig rotete! Håper på svar snarest:) Hilsen jente 21:)
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Hei. Nei dessverre, for å få bestått Helse og Sosial må alle eksamener være bestått. Du må ikke ta fagene på nytt, men eksamenene. Kanskje bør du snakke med PPD eller noen, kanskje skulle du vært utredet for mattevansker?
myomocca Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Hei. Nei dessverre, for å få bestått Helse og Sosial må alle eksamener være bestått. Du må ikke ta fagene på nytt, men eksamenene. Kanskje bør du snakke med PPD eller noen, kanskje skulle du vært utredet for mattevansker? [/quo..hmm,tengte jeg måtte ta dem ja:/..visste ikke man kunne utredes for mattevansker..håper det blir tatt opp under utredningen for adhd/add da:) Takk for kjapt svar!:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå