Gå til innhold

begjær , sorg og glede er tegn på at dette er kjærlighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

misforståelser og uheldige omstendigheter gjør at vi ikke får hverandre .

Mange som har opplevd det samme ?

Og hvordan endte det til slutt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke ennå.

• Liker 1
Skrevet

Ja....

Det endte med at han ble gravid med sin kone.. :sjokkert::hakeslepp::grine:

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja....

Det endte med at han ble gravid med sin kone.. :sjokkert::hakeslepp::grine:

Det var en sensasjon. Mannen ble gravid?

• Liker 1
Skrevet

Dersom du mener "forbudte følelser" så ja, jeg har opplevd det.

Vi var begge engasjert i hvert vårt forhold da disse følelsene

oppstod. Begge var vel klar over at det var "feil", og vi gikk

ikke for langt. Allikevel var bevisstheten der om at vi kunne

passet for hverandre. Det kulminerte i en gjensidig forståelse om at vi begge ikke ville være utro med respektive partner.

Jeg opplevde det kronologisk som følelsesmessig spennende, noe forbudt, flørtete, småromantisk, begjærlig og tilslutt en voksen avgjørelse og definisjon på det hele.

Romansen og flørten som pågikk i noen måneder har allikevel en spesiell plass i hjertet mitt. Jeg vet at jeg aldri får henne, og ble skilt fra min daværende kone (men ikke p.g.a kun denne insidenten). Nå tusler jeg videre på livets landevei som singel.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du mener "forbudte følelser" så ja, jeg har opplevd det.

Vi var begge engasjert i hvert vårt forhold da disse følelsene

oppstod. Begge var vel klar over at det var "feil", og vi gikk

ikke for langt. Allikevel var bevisstheten der om at vi kunne

passet for hverandre. Det kulminerte i en gjensidig forståelse om at vi begge ikke ville være utro med respektive partner.

Jeg opplevde det kronologisk som følelsesmessig spennende, noe forbudt, flørtete, småromantisk, begjærlig og tilslutt en voksen avgjørelse og definisjon på det hele.

Romansen og flørten som pågikk i noen måneder har allikevel en spesiell plass i hjertet mitt. Jeg vet at jeg aldri får henne, og ble skilt fra min daværende kone (men ikke p.g.a kun denne insidenten). Nå tusler jeg videre på livets landevei som singel.

Problemet er at han er opptatt mens jeg er singel .Da vi rotet trodde han jeg var opptatt også .Noe jeg ikke var . Jeg vet han føler mer for meg enn for dama han er sammen med nå .

Det var egentlig vi som skulle vært sammen nå . Men jeg tror han bare tok henne , da han trodde jeg var utenfor hans rekkevidde likevell .

Jeg tror også at jeg føler mye mer for han , enn det hans dame gjør .

Derfor er det så urettferdig at hun får han og ikke jeg .

Så lei meg for dette . Trist .

Hvorfor kan han ikke bare vise baller og gjøre det slutt med henne og komme til meg ? Hva skal til for at han skal våge det ?

Skrevet

Problemet er at han er opptatt mens jeg er singel .Da vi rotet trodde han jeg var opptatt også .Noe jeg ikke var . Jeg vet han føler mer for meg enn for dama han er sammen med nå .

Det var egentlig vi som skulle vært sammen nå . Men jeg tror han bare tok henne , da han trodde jeg var utenfor hans rekkevidde likevell .

Hvorfor kan han ikke bare vise baller og gjøre det slutt med henne og komme til meg ? Hva skal til for at han skal våge det ?

Han ville valgt deg hvis han mente at du var mer fordelaktig for ham selv enn hun andre er. De fleste er så kyniske og overfladiske.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud han er da vel ikke interessert om han fremdeles er hos henne? Og om han er det, vil du virkelig ha en mann uten baller?

Du bør finne deg en mann som BARE er din, som du ikke må sloss med andre jenter for å få.

Skrevet

Her endte det med at dama hens ble gravid, vi prøvde å holde litt avstand, men det var visst ikke så lett. Etter 3 år (OMG) så fant jeg meg kjæreste og klarte å ignorere han og konsentrere meg om mitt nåværende forhold. Savner han kjempe masse, og håpet vi kunne være venner, men han snakker ikke til meg engang. Trist igrunn, men jeg nå verdens beste mann så får det nå stå til. Syns heller synd på jenta hans slik som han holdt på med meg. :filer:

Skrevet

Det var en sensasjon. Mannen ble gravid?

:fnise:

Skrevet

Dette er å lure seg selv. Hadde han vært mer glad i deg, så hadde han vært hos deg, og ikke hos hun andre..

AnonymBruker
Skrevet

Herregud han er da vel ikke interessert om han fremdeles er hos henne? Og om han er det, vil du virkelig ha en mann uten baller?

Du bør finne deg en mann som BARE er din, som du ikke må sloss med andre jenter for å få.

Jeg føler han er bare min følelsesmessig og tilhører meg . Jeg føler vi er skapt for hverandre og har en helt spesiell kjemi og kontakt selv om vi knapt kjenner hverandre. Helt sykt at to fremmede kan få slik kontakt . Vi ble dratt mot hverandre helt naturlig fra første stund . Jeg ser smerte , frustrasjon og tristhet i øynene hans da jeg måtte forlate han sist gang jeg så han , pga dama hans må jeg gå fra han .

Jeg føler han bare tok den dama til slutt , forde han trodde jeg var uoppnåelig for han og opptatt og at han aldri ville se meg igjen . .Misforståelse hele veien .Forde kjemien var så sterk at vi snakket kunn med kroppsspråk og blikk kontakt .

Får lyst å gråte over situasjonen, endelig treffer jeg noen jeg liker . Tåpelig at det skal være så vanskelig å få være sammen . Jeg er gal av begjær etter han . Jeg vet han føler det samme for meg .

Skrevet

Jeg føler han er bare min følelsesmessig og tilhører meg . Jeg føler vi er skapt for hverandre og har en helt spesiell kjemi og kontakt selv om vi knapt kjenner hverandre. Helt sykt at to fremmede kan få slik kontakt . Vi ble dratt mot hverandre helt naturlig fra første stund . Jeg ser smerte , frustrasjon og tristhet i øynene hans da jeg måtte forlate han sist gang jeg så han , pga dama hans må jeg gå fra han .

Jeg føler han bare tok den dama til slutt , forde han trodde jeg var uoppnåelig for han og opptatt og at han aldri ville se meg igjen . .Misforståelse hele veien .Forde kjemien var så sterk at vi snakket kunn med kroppsspråk og blikk kontakt .

Får lyst å gråte over situasjonen, endelig treffer jeg noen jeg liker . Tåpelig at det skal være så vanskelig å få være sammen . Jeg er gal av begjær etter han . Jeg vet han føler det samme for meg .

Hvorfor går han ikke fra henne, hvis dere tydeligvis deler noe helt unikt? Hva er så spesielt med denne kjæresten hans at han ikke kan forlate henne?

Skrevet

Huh... håper han ikke har kaniner...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor går han ikke fra henne, hvis dere tydeligvis deler noe helt unikt? Hva er så spesielt med denne kjæresten hans at han ikke kan forlate henne?

Jeg tror han tenker litt på det nå . Men jeg kan aldri være sikker . Jeg tror ikke han kan leve så utrolig lykkelig med henne lenger . Nå som jeg er et spøkelse fra fortiden som er dukket opp igjen .

Gjest Eurodice
Skrevet

Huh... håper han ikke har kaniner...

Det får vi håpe. Farlig begjær er ikke å spøke med :kjefte: .

Skrevet

Ha ha, nå tok jeg den. Litt treg i dag :fnise:

Gjest MrsTux
Skrevet

Dette lukter trøbbel lang vei. Hold deg unna.

AnonymBruker
Skrevet

Nei . Det er ikke å spøke med . Jeg vil ha han , og jeg kommer til å kjempe for å få han også . Jeg forsvinner ikke ut av hans liv eller tanker igjen . Dette begjæret dør ikke ut av seg selv . Følelsene er like sterke nesten 2 år etter sist gang vi rotet sammen . Da forsvinner ikke følelsene av seg selv . Tross hindringer i vegen for oss .

Skrevet

Nei . Det er ikke å spøke med . Jeg vil ha han , og jeg kommer til å kjempe for å få han også . Jeg forsvinner ikke ut av hans liv eller tanker igjen . Dette begjæret dør ikke ut av seg selv . Følelsene er like sterke nesten 2 år etter sist gang vi rotet sammen . Da forsvinner ikke følelsene av seg selv . Tross hindringer i vegen for oss .

Love sucks :popcorn:

Tvi tvi :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...