Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

JEG ER DA 14 ÅR I ÅR OG ER 172 HØY OG VEIER 50 KG, ER DETTE MYE? :(

JEG EN TING TIL: UNDER HER , PÅ DET BILDE MED HVIT TSKJORTE VAR FRA IFJOR SOMMER, OG DET MED SHORTS ER FRA IDAG, JEG HAR FÅTT MYE STØRRE LÅR! OG JEG VIL HA MINDRE, SÅNN SOM JEG HADDE... JEG HAR SIKKERT VOKST MINST 5 CM FRA I SOMMER, MEN JEG SKULLE FÅTT LENGERE OG IKKE FEITERE LÅR!! KAN NOEN SI HVORDAN JEG FÅR TYNNERE LÅR, UTEN MUSKLER? :)

TAKK PÅ FORHOND! :)

-KLEM

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ingen forskjell i det hele tatt. Dessuten er du 14 år, kroppen din er under utvikling og vil forandre seg uansett hvor mye du kjemper i mot. Slapp av!

• Liker 1
Skrevet

Dette er helt vanlig, det kalles puberteten. Lårene og hoftene dine vil bli bredere, men det er en helt naturlig utvikling. Det er en del av å vokse opp det :)

Skrevet

Dette er helt vanlig, det kalles puberteten. Lårene og hoftene dine vil bli bredere, men det er en helt naturlig utvikling. Det er en del av å vokse opp det :)

så det vil si at det ikke finnes en eneste måte å få det vekk på'?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du vil utvikle kvinnelige former, og du har flotte lår. :)

• Liker 1
Skrevet

172cm og 50g? Jeg vil heller si det er lite enn mye. Som sagt ovenfor så er det det som skjer når man går fra å være jente til å bli kvinne, kroppen forandrer seg. Og ta et råd fra en som har prøvd; å prøve å stoppe denne naturlige utviklingen er nytteløst.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...