AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 Hei! Jeg har en stund lurt på å jobbe innen kundeservice men har alltid fått avslag på de stillingene jeg har søkt som ligger ute. Har erfaring fra telefonsalg og telefonintervjuing (markedsanalyse, spørreundersøkelser). Hva skriver dere evt i søknaden som gjorde at dere fikk den jobben? Hvordan er det å jobbe der? Tips mottas med stor takk :fisk:
DBM Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 (endret) Prøvd å få deg jobb via Manpower eller et annet byrå? Jeg fikk veldig raskt tilbud om jobb hos If, men måtte takke nei. Akkurat som deg hadde jeg erfaring med telefonsalg og telefonintervjuing. Trengte ikke mer erfaring enn det. Endret 19. mars 2011 av DBM
Anglofil Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Jeg fikk jobben gjennom Manpower, fikk ikke svar gjennom vanlig søknad. Ble heldigvis ansatt rett i bedriften, og ikke gjennom vikarbyrået. Mvh Yvonne
Gjest bubbels Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Jeg fikk jobb gjennom vikarbyrå. Hadde ingen telefonerfaring og skulle jobbe med teknisk suport. hadde ingen erfaring med det heller. Trives kjempe godt i jobben selv om kunder er veldig frekke mot meg enkelte ganger Nå jobber jeg ikke med teknisk lenger da.. Nå jobber jeg med abonnement.
MissStiles Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Jeg fikk jobben ved å søke direkte til dem. Jobber med å ta imot bestillinger av hotelrom på tlf og mail. Trives veldig godt.
Wonders Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Ta direkte kantakt med steder du vil jobbe. Send åpen søknad. Du blir opplært. Du må jo kunne trives med å snakke i telefonen. Kurs blir du nok satt opp på. Koselig jobb. Greit betalt. Du får bare vikariater via vikarbyråer. Bare tull. Forsikring og Bank Hotell Kommunalt It og Telecom 1
origin Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Tusen takk for svar:) Skal prøve å kontakte noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå