Djungelvrål Skrevet 19. mars 2011 #1 Skrevet 19. mars 2011 http://www.kk.no/865354/bland-ut-juicen-med-vann Fantastisk! Du kan gjøre den kalorifri ved å blande den ut med vann. 1 gl juice (2 dl) inneh. ca 80 kalorier, også kutter du 85 kalorier hvis du blander i halvparten vann. Utrolig hvordan kaloriene bare forsvinner fra drikken
chikako Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Tipset om å gå rundt mens du snakker i telefonen var jo enda bedre Er det ikke bedre å rett og slett ta noen treningsøkter?
Djungelvrål Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2011 Ja..gå ned 300 gram på et år!! Gå mens du prater i telefonen! Husker jeg leste et sted om de farlige skjulte kaloriene, en felle var 2 ss melk i teen. Inneholdt 15 kalorier eller noe sånt. MAN LEGGER IKKE PÅ SEG AV EN DÆSJ MELK I TEEN!!!!! 2
chikako Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Egentlig er dette et ganske enkelt regnestykke. Hvis du drikker halvparten så mye juice som vanlig, får du i deg halvparten så mye kalorier fra den :gjeiper: For et supertriks! At jeg ikke har tenkt på det før; hvis jeg bare spiser mindre så får jeg i meg mindre kalorier! 3
Jägermeister Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Jeg begynner å skjønne NIKE sitt slogan, JUST DO IT. 1
Djungelvrål Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2011 Egentlig er dette et ganske enkelt regnestykke. Hvis du drikker halvparten så mye juice som vanlig, får du i deg halvparten så mye kalorier fra den :gjeiper: For et supertriks! At jeg ikke har tenkt på det før; hvis jeg bare spiser mindre så får jeg i meg mindre kalorier! Men i følge denne artikkelen skal du jo faktisk tape flere kalorier pr glass enn det faktisk inneholder. Magisk med dette vannet!
chikako Skrevet 19. mars 2011 #7 Skrevet 19. mars 2011 Men i følge denne artikkelen skal du jo faktisk tape flere kalorier pr glass enn det faktisk inneholder. Magisk med dette vannet! Tror jeg skal blande ut alt med vann, jeg! 1
Jitney Skrevet 19. mars 2011 #8 Skrevet 19. mars 2011 Jeg elsker KK Hvorfor ikke blande juice med grønn te og drikke den FØR du starter å gå rundt i telefonen. Beste er om du drikker den med isbiter, da må kroppen forbrenne litt ekstra for å varme det opp. Derfor er det bra å spise is på slankern.. Glad jeg elsker å trene istedet jeg
chikako Skrevet 19. mars 2011 #9 Skrevet 19. mars 2011 Jeg elsker KK Hvorfor ikke blande juice med grønn te og drikke den FØR du starter å gå rundt i telefonen. Beste er om du drikker den med isbiter, da må kroppen forbrenne litt ekstra for å varme det opp. Derfor er det bra å spise is på slankern.. Glad jeg elsker å trene istedet jeg Hvorfor det? Husk at du kan gå ned TO kilo i året ved å drikke juice med vann! 1
TiaMaria86 Skrevet 19. mars 2011 #10 Skrevet 19. mars 2011 Jeg elsker KK Hvorfor ikke blande juice med grønn te og drikke den FØR du starter å gå rundt i telefonen. Beste er om du drikker den med isbiter, da må kroppen forbrenne litt ekstra for å varme det opp. Derfor er det bra å spise is på slankern.. Glad jeg elsker å trene istedet jeg Klart det er bra å spise is på slanker'n. Om man løper etter isbilen, vel å merke!
Djungelvrål Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 19. mars 2011 Hvis jeg gjør dette i 5 år har jeg gått ned 10 kg!! Kanskje litt drastisk på meg som veier 65 og er 1,76 høy.
Pingting Skrevet 19. mars 2011 #12 Skrevet 19. mars 2011 MAN LEGGER IKKE PÅ SEG AV EN DÆSJ MELK I TEEN!!!!! Nå synes jeg du er frekk mot alle de som drikker 250 kopper to om dagen. 4
Jitney Skrevet 19. mars 2011 #13 Skrevet 19. mars 2011 Hvorfor det? Husk at du kan gå ned TO kilo i året ved å drikke juice med vann! Hehe, du har rett! Tror jeg dropper treninga og drikker utvanna juice istedet!! kanskje går etter isbilen mens jeg snakker i telefonen i ny og ne. Sounds great!
Djungelvrål Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #14 Skrevet 19. mars 2011 Å løpe etter isbilen er et fantastisk tips! Et annen jeg leste var at men skulle reise seg og hente familien til middag i stedet for å rope "nå er det middag". Går sikkert ned 50 kr i året av dette utrolige tipset.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 19. mars 2011 #15 Skrevet 19. mars 2011 Helt enig, TS. Skikkelig teit artikkel.
Djungelvrål Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #16 Skrevet 19. mars 2011 Den er ikke bare teit, den er fullstendig feil. Vrøvl fra ende til annen!!
Jägermeister Skrevet 19. mars 2011 #17 Skrevet 19. mars 2011 Den er ikke bare teit, den er fullstendig feil. Vrøvl fra ende til annen!! Teit kan den være, men fullstendig feil er den ikke. Grønn te er med på å øke forbrenningen, tipset om å ringe en venn i stede for å sette seg ned og proppe i seg mat har fungert for flere. Å tørke fettet av mat som renner over av det er heller ikke et dumt tips. 1
Jitney Skrevet 19. mars 2011 #18 Skrevet 19. mars 2011 Å løpe etter isbilen er et fantastisk tips! Et annen jeg leste var at men skulle reise seg og hente familien til middag i stedet for å rope "nå er det middag". Går sikkert ned 50 kr i året av dette utrolige tipset. Jeg tror jeg akkurat datt av stolen... Burde nesten ha laget en egen samletråd for alle de geniale tipsene for å gå ned i vekt! "Det er jo så lite som skal til"..... Det stemmer jo men til en viss grad. Tviler på at kiloene bare smelter av hvis man dropper tv kontrollen og må reise seg for å bytte kanal også. Enten så blir man så lat at man ikke gidder bytte kanal eller så burde man kanskje ikke bruke så mye tid foran tv'en at man går ned i vekt av å måtte reise seg i en gang i blant ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå