Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg kom inntil nymalt vegg hjemme og fikk maling på yndlingsjeansen min som jeg ikke får kjøpt i Norge tror jeg For å handle raskt tok vi det bort så raskt vi kunne med White spirit :-? buksen er i vaskemaskinen nå, men har en sterk mistanke om at den kommer til å stinke Har dere noen gode råd for å bli kvitt lukten?? Er i så fall evig takknemlig!
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 Dette går nok helt bra! Lukta forsvinner uansett etterhvert. Vi reddet finbuksa til sønnen min en 17. mai. Han lente seg på et nymalt gjerde (at ikke folk kan sette opp plakat ) mens vi var på vei til familiebesøk. Mens vi var der, renset vi buksa med white spirit, kjørte den i vaskemaskin og tørketrommel, og gutten var klar for videre feiring da maten var spist! Det gikk helt supert! Men hvis du synes buksa lukter, kan du vaske den om igjen med enten grønnsåpe eller zalo. Jeg bruker zalo når jeg vasker pensler etter å renset dem i white spirit, tror det skal ta lukta ganske greit. Men: Ikke bruk zalo i vaskemaskinen med mindre du har plass til mye skum rundt omkring i huset Jeg tror også at grønnsåpe gjør samme nytten - det funket på yndlingsbuksa mi som ble gjennomdynket av olje/marinade til kjøtt.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå