Gå til innhold

Hipster eller g-streng?

Fremhevede innlegg

Skrevet

På hvilken måte?

Jeg får soppinfeksjoner av regelmessig bruk av stringtruser.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker hipster hvis jeg først skal ha på meg undertøy. G-streng har jeg ikke brukt siden første året på vidergående. Det er ubehagelig.

bruker du ikke undertøy???

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hva er hipster??

Skrevet

hva er hipster??

Sånne kule folk som henger på Grünerløkka.

• Liker 3
Gjest Lacus
Skrevet

bruker du ikke undertøy???

Bruker det av og til, men liker best å gå uten.

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker begge deler, men hipster som oftest. Jeg syns det er mest behagelig og typen syns det er like sexy som string så det er vinn-vinn ;)

Jeg har også lest at string er bakteriebomber og jeg hater bakterier, så da velger jeg hipster anytime.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker begge deler, men hipster som oftest. Jeg syns det er mest behagelig og typen syns det er like sexy som string så det er vinn-vinn ;)

Jeg har også lest at string er bakteriebomber og jeg hater bakterier, så da velger jeg hipster anytime.

HVA ER HIPSTER????

• Liker 1
Gjest MrsTux
Skrevet

Jeg foretrekker hipster, men bruker string hvis det er nødvendig for ikke å få synlige kanter. Jeg synes forøvrig ikke at string er spesielt sexy, men hver sin smak :gjeiper: (Mannen min gir heldigvis blaffen i slikt.)

AnonymBruker
Skrevet

Bruker det av og til, men liker best å gå uten.

går ut fra at du bruker hipster for å ha truseinnlegget på plass de dagene der du har hatt sex kvelden før... du vil vel ikke at sæden renner ut i buksen vel???

• Liker 1
Skrevet

går ut fra at du bruker hipster for å ha truseinnlegget på plass de dagene der du har hatt sex kvelden før... du vil vel ikke at sæden renner ut i buksen vel???

Går ut i fra at du er i overkant nysgjerrig av natur? :filer:

• Liker 3
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg bruker mest string. Truse bruker jeg aldri for synes det er usexy. Hipster bruker jeg å men det gå mest i string. Jeg synes det er mest behagelig.

Skrevet

Dere som aldri bruker g-streng, hva gjør dere om dere skal ha et glatt, ettersittende skjørt, kjole eller bukse?

Skrevet (endret)

tom

Endret av Vinnie
Skrevet

Dere som aldri bruker g-streng, hva gjør dere om dere skal ha et glatt, ettersittende skjørt, kjole eller bukse?

Nå er det utrolig sjelden jeg bruker klær i den typen stoff, men om jeg gjør det bruker jeg string. Men som sagt, det er utrolig sjelden. Vi snakker maks en gang i året.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker hipster, men bruker string hvis det er nødvendig for ikke å få synlige kanter. Jeg synes forøvrig ikke at string er spesielt sexy, men hver sin smak :gjeiper: (Mannen min gir heldigvis blaffen i slikt.)

synlige kanter????

• Liker 1
Skrevet

Utrolig hva folk MÅ være anonyme for å skrive...

Man får kanter etter strikken på trusa når man bruker ettersittende klær.

• Liker 2
Gjest Linda sofie
Skrevet

Utrolig hva folk MÅ være anonyme for å skrive...

Man får kanter etter strikken på trusa når man bruker ettersittende klær.

Ja å det er ikke akkurat så sexy :gjeiper:

Skrevet

Bruker truser i glatt, elastisk stoff, med elastiske blondekanter, som ikke gir kanter. Slike: http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_308395_F_1.jpg

Og OM noen ser en trusekant... Javel, så ser de at jeg har på meg undertøy da. OH NOES, KRISE! :sjokkert: Livet mitt er ødelagt for alltid og jeg kan aldri mer vise meg offentlig :sarkasme:

Skjønner ikke hvorfor en trusekant skal være farligere enn en BH-stropp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...