Gå til innhold

PÅ tur med 5 mnd gammel baby :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei

Tenkte å ta en liten ferie en langhelg, men hvor bør vi dra? Det er jo litt tidlig kanskje å ta med mini på ferie, men synes nå vi er klare for det, og han er veldig grei å ha med å gjøre:)

Tenkte å dra etter 5 mnd vaksinen, og komme oss avgårde i April/ Mai..

Hadde ikke vært feil med noen deilige plussgrader , men samtidig ikke for varmt:)

Hiv over noen forslag da!

Takker :)

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sør-Europa et sted? Ikke for langt og heller ikke for varmt. En på 5 mnd er jo enkel å ha med de fleste steder, så egentlig litt opp til hva dere voksne foretrekker som bestemmer reisemål........

Bare husk på å ha med en god vogn (gjerne med store hjul for å bedre håndtere fortauskanter og brostein), norske bleier og babymat med kjente smaker.

Gjest Travelling mack
Skrevet

TS her

Tenker veldig på spania altså, men ja samtidig kunne jeg tenkt meg å dra til et sted jeg ikke har vært, men det er jo det at vi veldig gjerne vil se litt, kunne shoppe litt, restaurant og strand. Blir jo aldri sene kvelder når gutten vår er med og det er ikke gunstig å traske rundt hvis det er for varmt med småen i vognen..

Ja, må ha med grøt og MME, så må koke til store gullmedaljen der vi havner:) Vogn skal vi ha med, har emmaljunga og vurderer sportsdelen, rundt 5 mnd er han vel akkurat gamel nok til å sitte/ligge i den:)

Veldig rart å reise på tur med en litenn en, men tar den utfordingen, og gleder oss!

Vurderte litt Malaga kanskje? Eller Nice?

Gjest pysepusen
Skrevet

Nice er en fin by hvor jeg fint kunne dratt med en liten en :) I april/mai er det fin temperatur der også, men ikke for varmt :) Bare pass på å ligge på et hotell hvor det er en moderne heis. Mange gamle hoteller i gamle bygninger med heiser hvor det kun er plass til en person og en koffert ;) Ellers pleier vi å ta beina fatt når vi er der så gode sovemuligheter i vogna!

En annen ting jeg ville hatt med meg på tur er bæresjal/bæresele :) Greit om dere skal gå på stranda i Nice i hvert fall :sol:

Gjest Annaires
Skrevet

Ang senene kvelder, så har vi alltid dratt ut og spist med frøkna sovende i vogna vi, når vi har vært på ferie ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...