AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Hei. Jeg er midt på tre desperat etter å møte noen å date Dermed har jeg skikket rundt en god stund og funnet flere gode nett dating steder. Jeg har fått maaange gode og seriøse poster Jeg vil anbefale flere til å få seg bruker på Nettdating. no! Fordi her er det gratis frem til sommeren på alle funksjoner På de andre sidene som f.eks sukker ol, må man betale for å f.eks sende melding eller chatte. På nettdating er det derimot gratis Så hva med at alle single der ute melder dere på der inne nå.. Jo flere jo bedre Så kanskje vi møtes =) (Dette er ikke ment som reklame, men som anbefaling)
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Hvor gamle er folka der da? Alt i fra 18- 60 år... har inntrykk av at de fleste er mellom 20-40 år.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har vært regga der i kanskje en måned, har et greit bilde og en profiltekst som ikke er så verst. Likevel har jeg bare blitt kontaktet en gang, og da var det en svindel-dame fra Peru. Jeg så det på første mld. Heldigvis får man mail når man blir kontaktet, så jeg trenger ikke å logge inn hver uke. Sannsynligheten for å bli kontaktet av ei jente som ikke bare prøver å svindle meg er som å vinne toppgevinsten i lotto. Men så lenge sannsynligheten er større enn null så skader det ikke å ha profilen der.
kissa85 Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Jeg traff min kjære på sukker.no hadde topp match og det stemte jaggu Vært sammen i snart 2 år og kjøpt oss hus sammen også 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 Alt i fra 18- 60 år... har inntrykk av at de fleste er mellom 20-40 år. Bare smårips der inne, tenåringer og tidlig i tjueåra mao. Gutta er vel representert på hele aldersspennet, men det er jo som forventet da kvinner utgjør en brøkdel i forhold til alle mennene på slike sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå