Gå til innhold

Bra nettsted for å møte potensielle partnere!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er midt på tre desperat etter å møte noen å date :)

Dermed har jeg skikket rundt en god stund og funnet flere gode nett dating steder. Jeg har fått maaange gode og seriøse poster :)

Jeg vil anbefale flere til å få seg bruker på Nettdating. no! Fordi her er det gratis frem til sommeren på alle funksjoner :) På de andre sidene som f.eks sukker ol, må man betale for å f.eks sende melding eller chatte. På nettdating er det derimot gratis :)

Så hva med at alle single der ute melder dere på der inne nå.. Jo flere jo bedre :)

Så kanskje vi møtes =)

(Dette er ikke ment som reklame, men som anbefaling)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er folka der da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er folka der da?

Alt i fra 18- 60 år... har inntrykk av at de fleste er mellom 20-40 år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært regga der i kanskje en måned, har et greit bilde og en profiltekst som ikke er så verst. Likevel har jeg bare blitt kontaktet en gang, og da var det en svindel-dame fra Peru. Jeg så det på første mld.

Heldigvis får man mail når man blir kontaktet, så jeg trenger ikke å logge inn hver uke. Sannsynligheten for å bli kontaktet av ei jente som ikke bare prøver å svindle meg er som å vinne toppgevinsten i lotto. Men så lenge sannsynligheten er større enn null så skader det ikke å ha profilen der.

Skrevet

Jeg traff min kjære på sukker.no :) hadde topp match og det stemte jaggu :) Vært sammen i snart 2 år og kjøpt oss hus sammen også :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt i fra 18- 60 år... har inntrykk av at de fleste er mellom 20-40 år.

Bare smårips der inne, tenåringer og tidlig i tjueåra mao. Gutta er vel representert på hele aldersspennet, men det er jo som forventet da kvinner utgjør en brøkdel i forhold til alle mennene på slike sider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...