zmurfette Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Kunne trenge noen tips om transport. Hvordan skal dere komme dere til kirken/byfogden, derfra og videre og til overnattingsstedet fra festen?
Miracl3 Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 Fetteren min stiller som sjåfør.Han har en flott bil og er veldig glad for dette lille oppdraget. Han skal først hente meg hos frisøren å kjøre meg til kirken. Etter vielsen henter han oss i kirken og kjører til fotografen. Deretter bærer det videre til festlokalet. Etter festen skal vi ha ca en times kjøring til hotell. Siden fettern min er en ung hyggelig mann regner jeg med at han vil feste litt sammen med oss på bryllupsdagen. Derfor har jeg snakket med min kjære onkel som er avholdsmann , slik at han kjører oss etter festen og til hotellt. Denne gangen er den flotte amricaneren byttet ut med en volvo
jea Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Vi bor 1 kvartal fra kirka,så sambo ,brudepiker går fra oss..Ellers blir jeg og forlover kjørt av brudebilen som vi har leid og brudebilden kjører oss til festen etter vielse og fotograf..Skal ta bilder her på grynerløkka..Så det er ikke noe prøblem med kjøringen..Og så skal vi jo sove der festen er!!
Holly Hobbie Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 Transport for brudeparet (det er meg og kjæresten min! jippi!) har vi ordnet ved at min hyggelige nabo kjører oss til/fra kirken i sin veteranbil. Det kommer en del gjester som ikke har transport pg.a at de kommer hit med fly, så for dem skal vi ordne en buss.
cappocino Skrevet 31. oktober 2003 #5 Skrevet 31. oktober 2003 Vi skal leie limo. Tror jeg ihvertfall. Har hørt at limo kan ha vanskelighet med å komme seg opp til kirken hvis det er mye snø..... :o Vi ender vel med å leie/låne en 4 hjulstrekker av noen.
Smilet Skrevet 31. oktober 2003 #6 Skrevet 31. oktober 2003 Min søster har en kamerat som jobber i en bilbutikk som fikser en helt ny bil av et eller annet slag! (som dere sikkert forstår er ikke bil min sterkeste side :oops: , bil er en bil :D )
Henri Skrevet 31. oktober 2003 #7 Skrevet 31. oktober 2003 Forloveren til samboeren min ordner transport for de to til kirken, jeg og min forlover tar en taxi. Etter kirken blir vi fløyet med hellikopter til fotografen, og deretter fløyet tilbake til festen.
frosken Skrevet 31. oktober 2003 #8 Skrevet 31. oktober 2003 Pappa kjører meg til kirken. Så finner vi forhåpentligvis en fin bil vi og forlovere kan kjøre til fotografen og derfra til festlokalet. Vi skal overnatte på hotellet der festen er, så fra festen og til suiten bærer vel min mann meg i sine armer...
Gjest Tex Skrevet 31. oktober 2003 #9 Skrevet 31. oktober 2003 Har ikke peiling. Noe må brudgommen få å bryne seg på også.
Tyren Skrevet 31. oktober 2003 #10 Skrevet 31. oktober 2003 Vi hadde leid bil med sjåfør som hentet meg og forloveren min på hotellet hvor vi var og kjørte oss til kirken. Etter vielsen kjørte han oss dit bildene skulle tas (de som ikke ble tatt på kirkegården) og litt rundt, før han kjørte oss til lokalene. Når vi sneik oss avgårde fra festen, bestilte vi taxi på taxisentralen.
Ingeborg Skrevet 31. oktober 2003 #11 Skrevet 31. oktober 2003 Har ikke peiling. Noe må brudgommen få å bryne seg på også. Enig. Eller brudens pappa, for eksempel (som hos oss).
Cajsa Skrevet 3. november 2003 #12 Skrevet 3. november 2003 Det er korte avstander i vårt bryllup, så vi skal kjøre hest og slede fra kirken til festlokalet.. (vinterbryllup). Gjestene skal gå i fakkeltog. Tror det blir fint.
nessi Skrevet 3. november 2003 #13 Skrevet 3. november 2003 Det er korte avstander i vårt bryllup' date=' så vi skal kjøre hest og slede fra kirken til festlokalet.. (vinterbryllup). Gjestene skal gå i fakkeltog. Tror det blir fint. [/quote'] Dette hørtes kjempe koselig ut. Får gjestene en gløgg eller noe annet varmt godt å drikke på turen da kanskje?
Cajsa Skrevet 3. november 2003 #14 Skrevet 3. november 2003 Ja, tenkte å ha en stopp med glüwein eller gløgg ja.. Koselig å få positiv respons.
Snorkie Skrevet 3. november 2003 #15 Skrevet 3. november 2003 Brudgommen har ordnet denne bilen (håper bare jeg får plass til kjolen i den )Vi har den hele helgen, og betaler ingenting :D
Gjest MrsL Skrevet 3. november 2003 #16 Skrevet 3. november 2003 Vi har vel en chevrolet Impala på hånden (-64 mod. tror jeg), men min kjære har veldig lyst på limousin da, så vi får se hva det blir til
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #17 Skrevet 5. november 2003 Vi har ikke helt fastsatt hvilken kirke vi skal ha, eller hvilke festlokaler. Men hvis avstanden mellom stedene ikke blir for stor, skal vi nok ha hest og vogn. Det er ihvertfall det vi har mest lyst til. Limo er ikke helt vår stil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå