AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Noen som vet hvor man kan få tak i lang pelsvest? Tenker på pels som går over rumpa
Amélie E. Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Det håper jeg også, at det er fuskepels det er snakk om. Ellers burde du ta en titt på disse videoene (mf). OBS! Meget sterke bilder. For mer info om pels, se bl.a. NOAH, Nettverk for Dyrs Friher, Dyrevernalliansen og Dyrebeskyttelsen.
Rumohra Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Risøe har lange pelsvester. Også Lace har jeg sett har dem. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Mener selvfølgelig fake pels, da jeg er dyrevenn til tusen Beklager at det ikke kom frem her. Flere tips?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #6 Skrevet 19. mars 2011 Risøe har lange pelsvester. Også Lace har jeg sett har dem. Hvor finner jeg Lace? Bor ikke så langt fra Oslo
Rumohra Skrevet 20. mars 2011 #7 Skrevet 20. mars 2011 Hvor finner jeg Lace? Bor ikke så langt fra Oslo Lace er ihvertfall på Sandvika Storsenter. Men jeg mente ekte pelsvester altså, men har sett de har hatt fake innimellom også. Ville nok prøvd begge de butikkene for både fake eller ekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå