AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Hei, Jeg bestilte nettopp noe hos Play.com, men ble i ettertid litt usikker på dette med adressen jeg registrerte. For første spurte de etter adresse, noe jeg fylte inn som gatenavn, husnummer, og på neste linje postnummer og sted. Men så måtte jeg også fylle inn postnummer i en boks under, slik at min delivery address ble "Gatenavn, husnummer, postnummer, sted, postnummer". Går dette greit, tror dere? Evt. hva må jeg gjøre?
MissMia88 Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Det er ofte sånn på utenlandske sider, at postnummer kommer to ganger. Jeg har alltid fått varene mine! Så du kan nok ta det med ro 1
Anglofil Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Det er ofte sånn når man bestiller fra utlandet, og jeg har til dags dato, etter hundrevis av bestillinger fra blant annet play.com, aldri opplevd at ikke pakkene har kommet frem. Så med andre ord: du trenger nok ikke å bekymre deg. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 OK, da skal jeg ikke bekymre meg heller. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå