Gå til innhold

glamdress.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere

Et enkelt spørsmål. Har noen av dere kjøpt brudekjole fra glamdress.no?

Såfall, var dere fornøyde? Hvordan var kvaliteten?

Vurderer å kjøpe denne, men er litt usikker enda. (skal såfall ta bort det båndet rundt halsen)

http://glamdress.no/brudekjole09wd0019/P_314

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ca 4-5 uker leveringtid på brudekjolene.

De kan fås i standard størrelser eller sys etter personlige mål om det øsnkes, dette koster 500 kroner ekstra. Om du ønsker sydd kjolen etter dine mål, kan du ta kontakt for måleanvisning og mer informasjon. kjoler sydd etter personlige mål kan ikke returneres.

Alle kjolene kan fåes med snøring i ryggen, glidelås eller knapper uten ekstra kostnad om dette ønskes. Om det ønskes noe annet enn vist på bildet, må dette skrive si bestillingen. Snøring er en fordel om du er usikker på din størrelse, da de kan snøres inn og tilpasses etter størrelse og kroppsform.

Beklager, men det var veldig en veldig dårlig formulert tekst med flere slurve- og skrivefeil. Jeg tror ikke de er såååå seriøse, vet ikke, men hadde ikke gitt de ansvaret for kjolen jeg skal bruke på den viktigste dagen i mitt liv.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ca 4-5 uker leveringtid på brudekjolene.

De kan fås i standard størrelser eller sys etter personlige mål om det øsnkes, dette koster 500 kroner ekstra. Om du ønsker sydd kjolen etter dine mål, kan du ta kontakt for måleanvisning og mer informasjon. kjoler sydd etter personlige mål kan ikke returneres.

Alle kjolene kan fåes med snøring i ryggen, glidelås eller knapper uten ekstra kostnad om dette ønskes. Om det ønskes noe annet enn vist på bildet, må dette skrive si bestillingen. Snøring er en fordel om du er usikker på din størrelse, da de kan snøres inn og tilpasses etter størrelse og kroppsform.

Beklager, men det var veldig en veldig dårlig formulert tekst med flere slurve- og skrivefeil. Jeg tror ikke de er såååå seriøse, vet ikke, men hadde ikke gitt de ansvaret for kjolen jeg skal bruke på den viktigste dagen i mitt liv.

Så du tror at noen skrivefeil gjør folk inkompetente til å selge brudekjoler? Sjekker du rettskrivingen til alle du handler brudeutstyr av?
AnonymBruker
Skrevet

Hei dere

Et enkelt spørsmål. Har noen av dere kjøpt brudekjole fra glamdress.no?

Såfall, var dere fornøyde? Hvordan var kvaliteten?

Vurderer å kjøpe denne, men er litt usikker enda. (skal såfall ta bort det båndet rundt halsen)

http://glamdress.no/brudekjole09wd0019/P_314

Nei jeg hadde ikke gjort det! Kjolene her var jo dyre,det er ikke ekte kjoler, men såkalte kinakopier.. Norske nettbutikker bestiler de for rund 1000 kr fra kina og så selger de dem for 5 eller 6 ganger så mye! Du kan heller kjøpe en lik kjole på ebay, eller andre sider, f.eks landybridal.com, jkdress.com..

AnonymBruker
Skrevet

Så du tror at noen skrivefeil gjør folk inkompetente til å selge brudekjoler? Sjekker du rettskrivingen til alle du handler brudeutstyr av?

Nei, jeg tror det er et useriøst firma. Ikke at de er inkompetente. Og som AB over meg her bekrefter, de er ikke seriøse, de lurer folk. Et firma som vil fremstå som så seriøse som mulig, retter i det minste sin gramatikk og rettskriving. Og nei, jeg hadde aldri bestilt noe som helst fra en nettside som ser dårlig utført ut, og ikke en gang har skikkelig formulering på plass. Hadde du? Lykke til, tap penger.

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke vært noe mer skeptisk til å handle der, enn andre steder. Det er jo alltid en "risk" med å handle over nettet, men jeg har nå planer om å tørre, sånn etter hvert :)

Skrivefeil eller dysleksi har vel ikke noe med sy-skills å gjøre.

Jeg suger på alt som har med gramatikk og matematikk å gjøre feks.

Men det har ingenting å si for mine kreative evner.

Hilsen Blomsterdekoratør på n`te året (32)

Skrevet

Hei!

Dette er ikke et useriøst firma. Jeg kjøpte ikke kjolen min der, men jeg kjøpte en bolero av henne. Nydelig, og kjempeflott kvalitet. Hun ga også bra service. Jeg så også de kjolene hun hadde og de så kjempe fine ut!

Om du bor i nærheten av oppegård kan du dra hjem til henne og prøve/ se på kjoler. Hun har et lite utvalg. Hun har innredet en "brudesalong" i kjelleren hjemme som er delikat og gir deg tid og ro til å se på og prøve. Hun tar også mål slik at du finner ut om du må ha en standard størrelse eller om du bør ta mål.

Jeg fikk se og prøve boleroen før jeg bestilte. Vi kom fram til at jeg måtte ha str 42, men litt smalere over brystet, dette tok hun ikke noe ekstra for.

Syns faktisk det er litt dårlig å mene noe om butikker som man faktisk ikke har noen erfaringer med.....

• Liker 1
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har var hos glamdress i går, de har akkurat fått inn en ny kolleksjon med brudekjoler, de var fra en dansk designer, Lucca design. De var helt nydelige! Jeg fikk prøvd noen av kjolene som var kommet inn og bestemte meg for denne: drømmekjolen Hun solgte ut noen kjoler som ikke var kjente merker også, det var den gamle prøvekolleskjonen. Veldig mange fine kjoler der også, og kvaliteten var det ikke noe å si på! Veldig hyggelig og seriøs var hun som solgte der også! Men slik jeg skjønte det skulle hun nå bare selge design kjolene fra Lucca nå, de er litt dyrere, men synes de var til en overkommerlig pris de også. Mange lå på 7500 kr og det er ikke dyrt for designer kjoler. Har vært ute i brudesalonger å titta mye, og ikke sett så fine kjoler før til den prisen i hvertfall, og mange brudesalonger har så innmari lang leveringstid, det var litt sjokk for meg, som ikke hadde tenkt på det. Skal gifte meg i August og da er jeg visst veeeeldig sent ute, men er typisk meg da, hehe...men fikk kjøpt en av kjolene hun hadde inne heldigvis, og den var jo helt nydelig!! happy nå ja!

Gleder meg sånn til August, da skal jeg gifte meg i drømmekjolen!

Anonym poster: 9a6545deb51f3235739fb1049b67e95d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...