Gjest Linny Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Hva gjør man, når sjefen, han: - Glemmer fort (blir eldre) - Emosjonell med kort lunte: tenner på alle plugger og reagerer før han tenker - Må ofte be om unnskyldning etterpå, fordi han angrer på å ha fått "utbrudd". Han forstår noen ganger at det var fornuftig, det en medarbeider gjorde, men han ser det først en stund etterpå, fordi han reagerer med superkort lunte! - Han er enig med siste taler...(uansett hvem det er), synes det meste er "bra" og i sine tilbakemeldinger sier han kun "det var bra!", men aldri hva det spesifikt han syntes var så "bra".. Herregud..patetisk. Hva gjør en ansatt da?
Kjetil S. Skrevet 18. mars 2011 #3 Skrevet 18. mars 2011 Hva gjør man, når sjefen, han: - Glemmer fort (blir eldre) - Emosjonell med kort lunte: tenner på alle plugger og reagerer før han tenker - Må ofte be om unnskyldning etterpå, fordi han angrer på å ha fått "utbrudd". Han forstår noen ganger at det var fornuftig, det en medarbeider gjorde, men han ser det først en stund etterpå, fordi han reagerer med superkort lunte! - Han er enig med siste taler...(uansett hvem det er), synes det meste er "bra" og i sine tilbakemeldinger sier han kun "det var bra!", men aldri hva det spesifikt han syntes var så "bra".. Herregud..patetisk. Hva gjør en ansatt da? Skriker "DU!!! - Hold kjeft og oppfør deg som en voksen for én jævla gangs skyld!!!" :-)
Gjest Linny Skrevet 18. mars 2011 #4 Skrevet 18. mars 2011 Søker etter nye jobber. Hva om de "ye" arbeidsgierne kaller inn til intervju, og spør: "Hvorfor har du bare jobbet ved dette stedet i kun 1 år/hvorfor ønsker du å slutte der etter så kort tid"? Jeg er flink i jobben! Sjefen har bekreftet dette mange ganger muntlig. Men han veksler veeldig i humøret, og svinger utrolig. Han er bare vant til seg selv (ingen kone ller barn), og på jobb er det få folk...sært.
Kjetil S. Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Eller si: Jeg gir deg nå akkurat 4 minutter på å si unnskyld før jeg ringer til advokaten min - Velg selv! å la seg kue av idioter lønner seg aldri - Selv om det er en hypotetisk risiko forbundet ved ikke å gjøre det. Unge mennesker er altfor ofte enter altfor selvsikre eller for utrygge på seg selv. La deg aldri underkue og bli trakassert. Men vær ydmyk fremfor idiot. La aldri noen få "ta taket på deg!!!!"!!!!
Michelin Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Hva om de "ye" arbeidsgierne kaller inn til intervju, og spør: "Hvorfor har du bare jobbet ved dette stedet i kun 1 år/hvorfor ønsker du å slutte der etter så kort tid"? Jeg er flink i jobben! Sjefen har bekreftet dette mange ganger muntlig. Men han veksler veeldig i humøret, og svinger utrolig. Han er bare vant til seg selv (ingen kone ller barn), og på jobb er det få folk...sært. Nytt beite, nye utfordringer osv. Tror ikke jeg hadde orket å ha det sånn på arbeidsplassen, hadde kanskje forsøkt å konforntere sjefen om jeg hadde trodd han kunne forandre seg. Men hvis ikke hadde jeg definitivt begynt å se etter annet.
Kjetil S. Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Tsss - Tør å være noen - Tør å utfordre ham!! Vær først!! Vær best! Ta rotta på ham, eller ha en god forklaring på hvorfor du søker en ny stilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå