Gå til innhold

Var dette et hint til dirtytalk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig ikke så mye erfaring på sexfronten og er av den sjenerte typen. Da jeg skulle ha sex med min ganske nye kjæreste for litt siden sa han repeterende "Hva vil du ha?" "Si hva du vil ha!" "Hva vil du?". Mens vi holdt på under forspillet...

Først tolket jeg det nesten som et direkte spørsmål om hvordan jeg ville ha det, men forstod etterhvert at det ikke var det. Begynte å fnise litt inni meg fordi jeg syns det var litt kleint. Svarte ikke de første 10 gangene, men han gjentok det i det uendelige:s Til slutt sa jeg nølende "jeg vil ha deg". Han gjentok det litt til, akkurat som han var i en "transe" (lever seg veldig inn i sexen).

Var målet hans å få meg til å si en haug med seksuelle ting tror dere? Sånn dirtytalk? Føler meg ikke helt komfortabel med det enda, viser heller lysten fysisk enn med ord. Men han tok ikke hintet:p

Det ble egentlig ganske pinlig hele greiene. Siden han ikke gav seg når jeg ikke responderte. Prøvde liksom avlede han litt fra den snakkingen, men neeeida:p

Burde kanskje lagt under sexflauser heller denne:p

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Ja, han ville nok at du skulle snakke dirty ja:) Men jeg ville ikke tenkt på det som en flause, tenk heller at nå som du vet han liker det kan du ta initiativet til litt skittenprat neste gang!

Gjest SnakeOil
Skrevet

Skulle sagt "kom igjænn, din bannditt" på kav trøndersk vettu :fnise:

Ja han vil ha dirty-talk, er jo bare å si det du tenker, bare med litt dirty ord:

"Slikk fitta mi" mens du tar tak i håret på han og presser ansiktet hans mot musa. f.eks.

"knull meg!!!"

etc...

Så mye "snille piker" der ute, er ikke verre enn at dere lar dere fare litt med, bare tennende det, sexen blir nok mer spennende når han føler at han får litt respons. :)

Gjest sdfhkj
Skrevet

Virker mer som om han vil vite hva du liker, for å gjøre det best nok for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...