Diixie Skrevet 18. mars 2011 #1 Skrevet 18. mars 2011 Jeg skal kjøpe ny mobil, og vil helst ha en bra, men billig en. Jeg har fra før en Nokia n97 som jeg er egentlig fornøyd med, bortsett fra litt småting som er irriterende med den. Jeg har veldig lyst på enten en nokia, Huawei, Iphone, Andriod, HTC og HTC Desire.. Er det noen som kan anbefale en som er bedre enn de andre av disse? Jeg vil helst ha en mobil med touchscreen, bra kamera og musikkspiller.. På forhånd, takk!
Henkie Skrevet 19. mars 2011 #2 Skrevet 19. mars 2011 Kan ikke si så mye mer enn at jeg er svært fornøyd med iPhone 4. Huawei er jo myyye rimeligere og kommer bra ut i test. Kanskje verd en titt. HTC er jo like dyrt som iPhone, og da liker jeg iphonen best, men det er det SVÆRT delte meninger om :-)
DBM Skrevet 19. mars 2011 #3 Skrevet 19. mars 2011 Android er et OS som Google står bak. Det får du på flere av modellene til HTC, Samsung, SE, LG og Huawei. Android åpner for å tilpasse telefonen til å bli akkurat slik du vil ha den, i motsetning til iPhone. iPhone skal gå for å være enda enklere å bruke, men hvem som helst klarer å bruke en Android-telefon helt fint. Det eneste som taler for iPhone slik jeg ser det er at App Store ligger et ørlite hestehode foran Android Market. Det forspranget vil Android med rimelig stor sannsynlighet ta igjen ganske snart. Hvis du vil ha en billig telefon ville jeg også satset på Huawei tror jeg. For de som ikke er opptatt av OS kan Nokia være et greit alternativ. De lager gode telefoner, men dessverre med Symbian/WP7.
Duplex Skrevet 19. mars 2011 #4 Skrevet 19. mars 2011 (endret) Jeg hadde noe av de samme kriteriene som deg, og valget falt på en SE Xperia mini. Denne har Android operativsystem som jeg oppgraderte umiddelbart etter innkjøp. Vet at Iphone nok har ufattelig mange fler apps å by på enn Android, men jeg har ennå ikke savna noe til min Xperia. Jeg valgte å ikke kjøpe mini pro da jg tenkte det var best med bare touchscreen og ikke tastatur. Tror uansett neglene mine er for lange til å bruke et så lite tastatur. Xperia mini og mini pro er rimelige, og jeg er kjempefornøyd med mini. Her er litt info som kanskje kan være til hjelp. Endret 19. mars 2011 av Duplex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå